أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۹۶۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۳۰ مهر ۱۳۹۹
دادستان عمومی و انقلاب استان همدان گفت: پرونده مرگ نوجوان ۱۱ ساله همدانی در دست بررسی است و ابهاماتی در مورد آن وجود دارد.
به گزارش پایگاه 598، دادستان عمومی و انقلاب استان همدان گفت: پرونده مرگ نوجوان ۱۱ ساله همدانی در دست بررسی است و ابهاماتی در مورد آن وجود دارد.

حسن خانجانی، بیان کرد: طی روزهای گذشته پدر و نامادری این پسر ۱۱ ساله با جسم بی جان او در منزل مواجه شدند و قضیه را به پلیس آگاهی اطلاع دادند.

وی با بیان اینکه خانواده نوجوان اعتقاد به خودکشی او دارند، اظهار کرد: در حال حاضر بحث مهم درباره نحوه مرگ این نوجوان است که شاید از چالش «مومو» بهره گرفته باشد اما فعلاً نمی‌توان با قطعیت نتیجه‌ را اعلام کرد.

خانجانی با اشاره به اینکه شبهات پرونده در دست بررسی است و پلیس آگاهی روی ابهامات مطرح شده کار می‌کند، گفت: طبق گفته‌ها نوجوان خود را حلق آویز کرده و این ادعا نیز باید بررسی شود.

دادستان عمومی و انقلاب همدان یادآور شد: پدر و نامادری نوجوان ۱۱ ساله اعتقاد دارند ممکن است خودکشی بر اثر تأثیر گرفتن از چالش مومو باشد اما این ادعا هنوز محرز نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها