يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۶۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۳۰ مهر ۱۳۹۹
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت ویژه خودروهای نیمه سنگین و سنگین در هراز گفت: جاده های استان در تعطیلات یکطرفه نمی شود.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه از ظهر امروز محدودیت تردد برای خودروهای نیمه سنگین و سنگین در محور هراز اعمال شده است، افزود: در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه نیز این محدودیت از ۶ صبح تا ۱۲ شب برای این دسته از خودروها اعمال می‌شود.

وی با اشاره به مه گرفتگی در ارتفاعات کندوان و گدوک افزود: با توجه به شرایط ناپایدار جوی احتمال ریزش کوه و سنگ در جاده‌های کوهستانی استان وجود دارد از این رو هموطنان از سفرهای غیرضروری به استان پرهیز کنند.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه محورهای استان در تعطیلات پایانی هفته برای تردد خودروهای سبک یکطرفه نمی‌شوند، وضعیت کنونی تردد را در محورهای استان پرحجم و روان ذکر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها