يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۷۳۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۰۵ آبان ۱۳۹۹
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی و با همراهی مدیران اجرایی، طرح تأمین کالاهای اساسی خانوارها اجرایی می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، محمدباقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود، گفت: مجلس در گام‌های پایانی اجراسازی طرح حمایت معیشتی از مردم است و با اتفاق با دولت، نمی‌گذاریم که مردم در شرایط دشوار معیشتی تصور کنند که کسی به فکر آنان نیست.

وی تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیران اجرایی به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم است و به زودی طرح تأمین کالاهای اساسی خانوارها اجرایی می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها