يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۷۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۰۴ آبان ۱۳۹۹
با حمایت بانک ملی ایران بیش از 722 هزار بنگاه اقتصادی در شش ماه نخست امسال برای رونق بازار و کسب و کار خود تسهیلات دریافت کردند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در شش ماه ابتدای امسال 722 هزار و 593 فقره تسهیلات بانک ملی ایران به ارزش 692 هزار و 709 میلیارد ریال به بخش های مختلف کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و... پرداخت شده است.

سهم بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی از تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی طی این مدت، بالغ بر 38 هزار و 550 فقره به ارزش 25 هزار و 527 میلیارد ریال بوده است.

همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، هفت هزار و 773 میلیارد ریال تسهیلات در 17 هزار و 870 فقره به بخش مسکن و ساختمان پرداخت شده است.

همچنین این بانک در راستای حمایت از بخش صنعت و معدن کشور در مدت مذکور بالغ بر 160 هزار و 751 میلیارد ریال تسهیلات در 21 هزار و 525 فقره پرداخت کرده است.

بنگاه های بخش بازرگانی نیز 84 هزار و 197 فقره تسهیلات به ارزش 88 هزار و 46 میلیارد ریال دریافت کرده اند.
همچنین سهم بخش خدمات نیز از مجموع این تسهیلات 560 هزار و 277 فقره به ارزش 409 هزار و 213 میلیارد ریال و سهم بخش صادرات نیز 174 فقره به ارزش یک هزار و 399 میلیارد ریال بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها