يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۹۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۰۸ آبان ۱۳۹۹
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از تعلل مسئولان در مقابله با کرونا انتقاد کرد و گفت: متاسفانه باید بدانیم فرصت‌سوزی‌ها به خسارت‌ها دامن می‌زند و جبران آن‌ها ممکن نخواهد بود.
به گزارش پایگاه 598، علی حدادی در گفتگو با خبرگزاری آنا با انتقاد از تعلل هشت ماهه دولت در ایجاد قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: در شرایط فعلی باید با تدابیر لازم پیشگیری و مقابله و حتی درمان کرونا جدی گرفته شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعلل و بی‌توجهی مسئولان در موضوع کرونا قطعا تبعات بدی به همراه خواهد داشت، افزود: بروز مشکلات امروز در بحث مقابله با ویروس کرونا نتیجه تعلل‌ها و همچنین برخی بی‌توجهی‌های مسئولان امر است.

وی با تاکید بر اینکه جدیت در مبارزه با کرونا باید در همه بخش‌ها مشهود باشد، تصریح کرد: ایجاد چنین قرارگاهی می‌توانست جلوی تشدید دامنه بیماری را بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه توجه به عوامل بازدارنده در شیوع هرچه بیشتر کرونا یا مقابله با آن باید در دستور کار باشد، گفت: متاسفانه ما شاهد برخی موارد هستیم که اگر اقدام به موقع صورت گرفته بود چنین تبعاتی رخ نمی‌داد.

حدادی با انتقاد از فرصت‌سوزی‌های انجام شده در مقابله با کرونا از سوی مسئولان، افزود: متاسفانه باید بدانیم فرصت‌سوزی‌ها به خسارت‌ها دامن می‌زند که جبران آن‌ها ممکن نخواهد بود.
منبع : کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها