يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۹۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۱۰ آبان ۱۳۹۹
سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به روند نگران کننده بیماری کرونا در کشور، از هموطنان درخواست کرد از برگزاری مراسم عروسی خودداری کنند.
به گزارش پایگاه 598، سیما سادات لاری، بعد از ظهر جمعه در پایان اعلام آمار روزانه کرونا در کشور، چند توصیه بهداشتی را را مورد تاکید قرار داد و گفت: تاکنون هیچ تحقیقی از بین انبوه تحقیقات جهانی مدعی دستیابی بشر به درمان قطعی بیماری کووید ۱۹ و نجات از این چالش بزرگ پیدا نشده است.

وی افزود: توصیه و تاکید ما همچنان لزوم پایبندی مردم به پروتکل‌های بهداشتی است.

سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به آغاز ماه ربیع‌الاول، گفت: یکی از نگرانی‌ها در این ایام برگزاری جشن‌های عروسی است.

لاری تاکید کرد: مطمئناً هیچ کدام از زوجین جوان دوست ندارند در آغاز زندگی مشترک، شاهد بیمار شدن اقوام و خانواده باشند. بنابراین با توجه به خطر تجمعات در انتقال بیماری، از تمامی زوجین و خانواده‌های آنان می‌خواهیم از برگزاری هرگونه مراسم عروسی در دوران همه گیری ویروس کرونا جدا خودداری کنند تا شاهد توقف شیوع گسترده این بیماری در کشور باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها