يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۹۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۱۰ آبان ۱۳۹۹
بانک مرکزی با ارسال نامه‌ای و تعیین ۶ شرط، مجوز برگزاری مجمع عمومی بانک شهر برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را صادر کرد.
به گزارش پایگاه 598، براساس نامه‌ای که به امضای عبدالمهدی ارجمندنژاد و مهدی عطوان از جانب اداره نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی برای احمد درخشنده مدیرعامل بانک شهر ارسال کرده‌اند، با رعایت ۶ شرط اجازه برگزاری مجمع عمومی این بانک برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۷ صادر شده است.

از جمله این شروط رعایت کامل ضوابط و مقررات ابلاغی بانک مرکزی در خصوص طبقه‌بندی دارایی‌ها و ذخیره‌گیری مطالبات، اعمال ثبت‌های اصلاحی و انجام تعدیلات سنواتی در صورت‌های مالی سال ۹۸ است.

ثابت مجمع قرار است روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه با دستور جلسه استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره، تعیین پاداش هیات مدیره و سایر موارد اعلام شده است.

این مجمع قرار است ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹ در استان تهران، شهر تهران به آدرس سالن اجتماعات بانک شهر واقع در تهران، ضلع جنوب غربی میدان فردوسی، پلاک ۲۶ برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها