يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۹۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۰ آبان ۱۳۹۹
زالی گفت: بر اساس گزارش‌ها خوشبختانه هنوز در کانون‌های نگهداری از افراد بی پناه و در گرمخانه‌ها رشد خوشه‌ای بیماری کرونا را نداشتیم.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در حاشیه طرح امنیت و سلامت با اشاره به وضعیت گرمخانه‌های تهران در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: از روز اول شیوع ویروس کرونا شهرداری تهران یک تیم نظارتی تشکیل داد که به طور روزانه کانون‌هایی که در آن‌ها افراد بی سرپناه نگهداری می‌شوند، مورد رصد قرار گیرند.

وی ادامه داد: طبق گزارشاتی که به ما می‌رسد خوشبختانه هنوز در کانون‌های نگهداری از افراد بی پناه و در گرمخانه‌ها رشد خوشه‌ای این بیماری را نداشتیم. ما از ۱۱ هزار نفر معتاد متجاهری که در کمپ‌ها نگهداری می‌شدند تست پی سی آر گرفتیم و خوشبختانه به دلیل دور بودن آن‌ها از جامعه و نگهداری در کمپ تعداد مبتلایان به این ویروس در این افراد بسیار کم بود.

زالی با بیان اینکه رشد خوشه‌ای و مبتلا شدن دسته جمعی این افراد می‌تواند خطرناک باشد، گفت: طی آخرین بررسی‌های ما در کانون‌های بالقوه خوشه‌ای مثل سرای سالمندان، زندان‌ها، سربازخانه‌ها، گرمخانه‌ها و کمپ‌های نگهداری شاهد فرآیند افسارگسیخته بروز بیماری کرونا نبوده‌ایم، اما به دلیل اینکه همیشه این خطر وجود دارد باید همیشه اقدامات موثر خود را انجام دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها