يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۹۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۱۰ آبان ۱۳۹۹
بازار سرمایه برخلاف هفته گذشته، نخستین روز هفته جاری را با چراغ سبز آغاز کرد و شاخص کل این بازار بیش از ۱۷ هزار واحد افزایش یافت.
به گزارش پایگاه 598، در معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل بورس با ۱۷ هزار و ۴۶۹ واحد صعود، رقم یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۸۳۰ واحد افزایش، به رقم ۳۷۷ هزار و ۸۰۰ واحد رسید. معامله گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۶۸ هزار و ۵۶۲ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پارس الکتریک نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، بانک ملت و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز ۱۴۲ واحد افزایش یافت و رقم ۱۶ هزار و ۲۶۷واحد را ثبت کرد. در این بازار ۶۲۱ هزار معامله به ارزش ۲۶ هزار و ۸۵۴ میلیارد ریال انجام شد.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، سهامی ذوب آهن اصفهان، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس و سنگ آهن گهر زمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها