أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۹۹۸۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۱۰ آبان ۱۳۹۹
سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم حضرت امام خمینی (ره) به خبرنگار گفت: این خبر به هیچ وجه صحت نداشته و انتشار اینگونه اخبار به طنز بیشتر شباهت دارد تا واقعیت!
به گزارش پایگاه 598، سایت مدارا نوشت: به دنبال انتشار خبری تحت عنوان سالن تطهیر بهشت زهرا تهران دیگر پاسخگوی حجم جنازه‌ها نیست. در برخی رسانه ها؛ سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم حضرت امام خمینی (ره) به خبرنگار گفت: این خبر به هیچ وجه صحت نداشته و انتشار اینگونه اخبار به طنز بیشتر شباهت دارد تا واقعیت!

گفتنی است پایگاه خبری تحلیلی شهر ما در همین رابطه نوشته است "طبق گزارش های رسیده جنازه‌های فراتر از ظرفیت در سوله بحرانی که در نزدیکی ایستگاه مترو حرم مطهر قرار دارد، نگهداری می‌شود تا پس از شست‌وشو توسط افراد داوطلب در ساعات عصر و شب، برای دفن در روز بعد آماده شوند.”


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها