أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۰۰۰۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۱۱ آبان ۱۳۹۹
خرید جدید سرخ ها؛ محمد شریفی اهل بوشهر
بازیکن سابق سایپا قراردادش را با پرسپولیس رسما به امضا رساند.
به گزارش پایگاه 598، باشگاه پرسپولیس خبر از جذب بازیکن جدید خود داد و از محمد شریفی با پیراهن این باشگاه رونمایی کرد.

 

هافبک سابق تیم سایپا، سابقه عضویت در تیم استقلال خوزستان را نیز دارد. او که متولد فروردین ۱۳۷۹ است، در حالی به پرسپولیس ملحق شده که چهار سال پیش با پیراهن استقلال خوزستان اولین بازی لیگ برتری اش را انجام داد.

 

شریفی به عنوان یکی از پدیده های لیگ برتر محسوب می‌شود و تلاش می‌کند تا در خط هافبک پرترافیک پرسپولیس جای خود را پیدا کند. محمد شریفی فوتبالیستی دونده است که در بازی های نوجوانان خود را مطرح کرد و توانست به لیگ برتر هم برسد. خرید جدید پرسپولیس فوتبال خود را از شاهین آغاز کرد و یکی از بازیکنان پرتعدادی است که از بوشهر به فوتبال ایران معرفی شده است. نکته جالب این که وی حتی سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد.

 

قرارداد او با پرسپولیس دو ساله خواهد بود و این بازیکن تا پایان لیگ بیستم و یکم با این تیم قرارداد دارد. این در حالی است که اگر در پرسپولیس بماند میتواند دستکم پنج فصل سهمیه زیر ۲۳ و زیر ۲۵ باشد.


محمد شریفی چند سال پیش از نگاه نشریه گاردین در فهرست ۶۰ استعداد برتر دنیا قرار گرفت. در کنار او بازیکنانی چون آلفونسو دیویس ستاره کنونی تیم بایرن مونیخ، وینیسیوس جونیور مهاجم رئال مادرید، هالند ستاره دورتموند، نویس کین مهاجم یوونتوس و... نیز حضور داشتند.
 

شریفی پیش تر با سرخ ها به توافق رسید و حالا با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، قراردادش را ثبت کرده تا هشتمین خرید سرخ ها در نقل و انتقالات تابستانی باشد. 

 

 

 

روزنامه گاردین با تمجید از هافبک ایرانی نوشته بود که او سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. این روزنامه معروف انگلیسی همچنین به درخشش شریفی در جام جهانی نوجوانان هم اشاره داشت

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها