أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۰۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۱ آبان ۱۳۹۹
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی می‌گوید که فروش جنگنده‌های اف ۳۵ آمریکا به امارات، خطری استراتژیک برای این رژیم نیست.
اولمرت: فروش اف-۳۵ به امارات خطری برای اسرائیل نیست

به گزارش پایگاه 598،  «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با اشاره به توسعه روابط بین امارات و این رژیم تأکید کرد که فروش جنگنده‌های اف ۳۵ آمریکا به امارات، خطری برای اسرائیل نیست.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از اولمرت نوشت: «روشن است که اگر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل از قبل با فروش این جنگنده‌ها موافقت نمی‌کرد اساسا توافق عادی‌سازی روابط با امارات شکل نمی‌گرفت».

طبق گزارش وبگاه «الخلیج الجدید»، اولمرت افزود که روابط بین تل‌آویو و امارات از زمان نخست‌وزیری «اسحاق رابین» آغاز شد و این روابط در دهه نود قرن گذشته در دوره «شیمون پرز» و نیز دوره اول نخست‌وزیری نتانیاهو مابین سال‌های (۱۹۹۹-۱۹۹۶) و پس از آن «آریل شارون» و خود اولمرت توسعه یافت.

در پی امضای توافق عادی‌سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی، امارات با آمریکا قرارداد خرید ۵۰ فروند جنگنده اف ۳۵ معروف به «شبح» را امضا کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها