يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۰۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۱۲ آبان ۱۳۹۹
کاتانچ ۲۴ بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد
سرمربی تیم ملی فوتبال عراق ، سرکو کاتانچ اسلوانیای ،لیست این تیم برای دو بازی برابر تیم های اردن و ازبکستان را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598، تیم ملی فوتبال عراق در حالی که برای رقابت های مقدماتی جام جهانی که اوایل سال آینده میلادی از سرگرفته می شود خودش را آماده می کند ، در روزهای دوازدهم و هفدهم آوریل در دوبازی دوستانه در امارات به میدان می رود.


کاتانچ قبل از سفر تیم به دبی برای انجام دو مسابقه برابر ازبکستان و اردن 24 بازیکن را به اردوی تیم ملی عراق دعوت و آن ها را در بغداد پایتخت عراق دور هم جمع می کند. بشار رسن ستاره عراقی تیم پرسپولیس نیز یکی از بازیکنانی است که نامش در لیست کاتانچ برای این دو بازی دوستانه دیده می شود. مسابقاتی که می تواند برای تیم ملی ایران و دراگان اسکوچیچ بسیار مهم باشد چرا که عراق یکی از مهمترین حریفان ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 است. 

 

 

بازیکنان تیم ملی عراق برای دو بازی تدارکاتی برابر اردن و ازبکستان:



دروازه بانان:  جلال حسن ، فهد طالب و محمد حمید
خط دفاع: علاء مهاوی ، مصطفی محمد جبر ، احمد ابراهیم ، میثم جبار ، سعد ناطق ، علی فایز ، ریبین سولاقا ، ضرغام اسماعیل و علی عدنان

هافبک ها: امجد عطوان ، بشار رسن ، محمد رضا ، حسینعلی ، مازن فیاض ، محمد مزهر ، شریف عبدالکاظم ، همام طارق و ابراهیم بایش.
خط حمله: علا ء عبدالزهرا ، ایمن حسین و مهند علی

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها