أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۱۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۱۴ آبان ۱۳۹۹
خبر ویژه الریاضیه؛
باشگاه النصر عربستان خبر داد که مارکوس موتا وکیل معروف نیمار جونیور را استخدام کرده و با لایحه ای جدید به سراغ استیناف خواهی می‌رود.
به گزارش پایگاه 598، اگرچه 23 روز از اعلام رای ای اف سی در ماجرای شکایت النصر از پرسپولیس به خاطر آنچه استفاده غیرقانونی از بازیکنان ذکر شد، می‌گذرد اما باشگاه عربستانی همچنان پیگیر است و این بار در جدیدترین اقدام  شکایتش را به مراجع بالاتر از کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه داده و به شدت تغییر نتیجه بازی با پرسپولیس را دنبال می‌کند.

 

این در حالی است گراندز حکم به وضوح حقانیت سرخ ها را ثابت می‌کرد و نکته اطمینان بخش برای پرسپولیسی ها این بود که حتی ای اف سی از فیفا نیز استعلام گرفته بود. در شرح تفصیلی حکم یا گراندز آمده بود که باشگاه ایرانی پیش از اتمام مهلت، قرارداد بازیکنان خود را ثبت کرده بود و از این بابت مشکلی متوجه این باشگاه نمی‌شود.

 

 با این وجود، این بار النصری ها علاوه بر پرداخت هزینه دادرسی، چهار وکیل جدید هم استخدام کرده اند که دو تا از برزیل، یکی از اسپانیا و دیگری هم از کشورهای آسیایی است و در میان آن ها یک نام معروف هم دیده می‌شود؛ مارکوس موتا و لوکاس فریر.


 

 

 

یکی از وکلای برزیلی النصر، مارکوس موتا وکیل نیمار جونیور است که در ماجرای جدایی او از بارسلونا و حضورش در پاری سن ژرمن نقش اصلی را ایفا کرد. چند وقت پیش یک جمله معروف از او که می‌گفت: «سال ۱۹۹۷ کتاب حقوق ورزشی خواندم که توی مقدمه اش نوشته بود چیزی به عنوان حقوق ورزشی وجود ندارد. هرچیزی که می‌خوانید را باور نکنید! من هم باور نکردم.»

 

لوکاس فریر اسپانیایی هم از حقوق دان های مشهور در فوتبال دنیاست. او به همراه موتا در ماجرای تبرئه باشگاه منچسترسیتی از محرومیت نقل و انتقالاتی، نقش آفرینی کرد و توانست از این دعوی برنده بیرون بیاید تا در کارنامه خود، نقطه ای روشن و ویژه را ثبت کند.

 

استخدام این دو وکیل معروف که احتمالا دستمزد زیادی هم دارند، نشان می‌دهد که النصر با لایحه ای جدید به سراغ استیناف خواهی می‌رود و باید دید پرونده ای که علاوه بر بسیاری از حقوق دان ها، کمیته انضباطی ای اف سی و استعلام از فیفا هم به سود پرسپولیس بوده، سرانجام به کجا خواهد رسید.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها