کد خبر: ۴۸۰۱۹
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
وی با خونسردی طوری عمل کرد که انگار با شبکه های داخلی تماس گرفته و مجری برنامه که دست پاچه شده بود بلافاصله بعد از اتمام تماس، به سمت تابلوی برنامه حرکت کرد تا جو برنامه را عوض کند.

بولتن نیوز- سرویس اجتماعی:  شبکه بی بی سی فارسی در برخی برنامه های خود، با واکنش های متفاوتی از سوی بینندگان و کسانی که با بی بی سی فارسی تماس می گیرند، مواجه می شود و مردم برخلاف انتظار تهیه کننده و مجری برنامه، به گونه ای دیگر عمل می کنند.

به گزارش خبرنگار ما در برنامه نوبت شما که به مناسب عید نوروز در  بی بی سی فارسی، اجرا شد، بینندگانی که با بی بی سی فارسی تماس گرفته بودند، برخلاف انتظار مجری و تهیه کنندگان بی بی سی ، ضمن آرزوی موفقیت برای مردم ایران ومقام معظم رهبری، به نامگذاری سال 1391 توسط رهبر انقلاب، با عنوان سال حمایت از تولید ملی اشاره داشتند و ضمن آرزوی سلامتی برای رهبر جمهوری اسلامی ایران،  برای سرنگونی نظام سلطه و رژیم های انگلیس و آمریکا دعا کردند.


فرن تقی زاده، مجری برنامه و تهیه کنندگان بی بی سی فارسی، که حسابی شوکه شده بودند و تماس گیرنده که از کرج تماس گرفته بود، با خونسردی طوری عمل کرد که انگار با شبکه های داخلی تماس گرفته و مجری برنامه که دست پاچه شده بود بلافاصله بعد از اتمام  تماس، به سمت تابلوی برنامه حرکت کرد تا جو برنامه را عوض کند. در حالی که جا داشت واکنشی متفاوت داشته باشد.

برنامه نوبت شما در بی بی سی، همچنان در حال از دست دادن بینندگان خود است . یکنواخت شدن برنامه از یک سو و قضاوت های یک طرفه از سوی دیگر، افزایش تماس های مخالف اهداف شبکه و کلافه شدن مجری و در ادامه قطع تماس بینندگان را پی دارد.

مردم به شکل دیگری با این شبکه تماس می گیرند و برخلاف انتظار بی بی سی فارسی سخن می گویند و همین موضوع باعث کاهش بیننده های برنامه های بی بی سی، کلافه شدن و انحراف از موضوع برنامه ها شده و تهیه کنندگان از این برنامه نتیجه نمی گیرند وباعث شده که به بهانه های مختلف، برنامه دیگری جایگزین برنامه نوبت شما شود به عنوان مثال مصاحبه با احمد شهید گزارشگر مخصوص حقوق بشر ایران، جایگزین برنامه نوبت شما در روز سه شنبه 15 فروردین شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ياسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
۲
۵
جالبه منم مثل شما برنامه هاي بي بي سي فارسي رو به دقت نگاه ميكنم ...
از نود و نه درصدي كه آه و ناله ميكنن و ناراضي هستن
يك درصد هم طرفدار نظام پيدا ميشه خب
چيز طبيعي هستش ...
با تشكر از منتشر نكردن كامنت ها
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
۳
۰
کرباسش کهنه شده دیگررنگ وآبی نداردنه بی بی سی ونه دیگران به درد ما نمی خورند فقط دو لت رفع تورم وگرانی برای ما مردم کارساز است
پاسخ
حیران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
۱
۱
همین که میتونی نظرت را بیان کلی خودش کلیه! کدوم برنامه سیما را می شناسید که اینجوری باشه؟
پاسخ
iran
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
۳
۱
درود بر رهبر عظیم و بزرگ انقلامون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها