أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۱۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۱۴ آبان ۱۳۹۹
وزیر داخلی رژیم صهیونیستی می‌گوید برای پیروزی مجدد رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری دعا می‌کند زیرا پیروزی نامزد حزب دموکرات به نفع ایران است.
وزیر صهیونیست: برای پیروزی ترامپ دعا می‌کنیم

به گزارش پایگاه 598،  در حالی که نتایج غیررسمی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تا کنون حاکی از پیشتازی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات است اما «آریه درعی» وزیر داخلی رژیم صهیونیستی می‌گوید که برای پیروزی مجدد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده دعا می‌کند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، درعی شامگاه سه‌شنبه در یک مصاحبه رادیویی گفت: «برای پیروزی ترامپ در این انتخابات دعا می‌کنم. او در این چهار سال نشان داده که دوست واقعی برای یهودی‌ها و اسرائیل است».

وی همچنین افزود: «[بایدن] هم دوست اسرائیل اما اگر خدای نکرده ترامپ انتخاب نشود، می‌دانم که ایرانی‌ها، حزب‌الله، حماس و دیگران خوشحال خواهند شد».

همزمان شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از «منابع ارشد» در تل‌آویو گزارش داد که تخمین زده می‌شود بایدن به کاخ سفید را پیدا کند. این در حالی است که همین شبکه در سال ۲۰۱۶ نیز پیش‌بینی کرده بود «هیلاری کلینتون» در انتخابات پیروز شود.

امروز همچنین «آلون بن دیوید» و «راویو دراکر» تحلیلگران شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش دهند که پیشتازی فعلی بایدن در نتایج غیررسمی، باعث نگرانی دستگاه امنیتی-نظامی این رژیم شده زیرا از تقویت موضع و جایگاه ایران بعد از پیروزی احتمالی بایدن هراس دارند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها