أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۲۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۵ آبان ۱۳۹۹
کسی برای ما شانس قهرمانی قائل نیست
جرارد پیکه پس از برتری بارسا بر دیناموکیف به انتقاد از مدیریت سابق بارسا پرداخت.
به گزارش پایگاه 598، جراد پیکه امشب در برتری 2-1 بارسا بر دینامو توانست گل دوم تیمش را با ضربه سر به ثمر برساند تا در لیگ قهرمانان 15 گله شود. پیکه نمایش خوبی هم در دفاع داشت و توانست زیر فشار شدید دینامو در دقایق پایانی تیمش را رهبری کند.

 

 

 

او در پایان بازی گفت:« بازی دشواری شد و کنترل توپ و میدان را از دست دادیم. در نیمه دوم به خصوص آزادی عمل نیمه اول را نداشتیم و در نهایت خوشحالم که حداقل سه امتیاز را گرفتیم. در مقاطعی از بازی نتوانستیم حریف را خوب پرس کنیم. دینامو غایبان زیادی داشت ولی می بینید که سطح لیگ قهرمانان چقدر بالاست.»

 

تفاوت بارسا در لالیگا و لیگ قهرمانان:« در لیگ قهرمانان روند خوبی داریم ولی در لالیگا باید شرایط را عوض کنیم. مطمئنم که در لالیگا هم موقعیت مان بهتر خواهد شد. بازیکنان جوانی به تیم تزریق شده اند و به تیم شادابی داده اند. در مجموع حس خوبی بر تیم حاکم است.»

 

کمیته ریاست جدید:« در هر صورت شرایط فعلی باشگاه این است. پروسه ای است با کلی تغییرات که ضروری هستند. باید وضعیت باشگاه را تغییر داد. واضح بود که مسیری که طی می کنیم درست نیست و با مدیران سابق، باشگاه سال به سال ضعیف تر می شد.»

 

 

 

 

گلزنی:« خوشحالم چون برای دقایقی به تیم آسودگی خاطر داد.»

 

شانس قهرمانی چمپیونزلیگ:« طبیعی است که بعد از ناکامی های عجیب سال های اخیر، شانسی برای ما قائل نباشند. ما تنها کاری که باید انجام بدهیم، تمرین و تلاش بیشتر است. تیم خوبی داریم و بر اساس تجربه می گویم که نتایج خوب از راه خواهند رسید.»

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها