أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۰۳۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۱۷ آبان ۱۳۹۹
دستی که مقابل تمام توپ‌های پرسپولیس بود؛
دروازه‌بان جوان سایپا نمایش مطمئن و بدون اشتباهی مقابل پرسپولیس داشت و موفق به کلین‌شیت شد.
به گزارش پایگاه 598، ترکیب فصل گذشته سایپا جوانان بسیار زیادی داشت، اما پس از جدایی حامد فلاح‌زاده خط دروازه این تیم هم تغییر کرد و محمدحسین منادی ۲۴ ساله تبدیل به شماره یک نارنجی پوشان شد که توانست در افتتاحیه لیگ جواب اعتماد ابراهیم صادقی را بدهد.

 

این دروازه‌بان که در هفته‌های پایانی فصل گذشته به دلیل مصدومیت فلاح‌زاده برای سایپا به میدان رفته بود، حالا تبدیل به دروازه‌بان اول تیمش در لیگ بیستم شده که امروز موفق شد مقابل پرسپولیس نمایش درخشانی ارائه کند و با واکنش‌های تماشایی خود اجازه ندهد شاگردان گل‌محمدی صاحب سه امتیاز شوند.

 

پرسپولیس سعی داشت در همان لحظات ابتدایی به گل برسد، اما شوت مهدی عبدی را منادی با واکنش عالی راهی کرنر کرد و در دقیقه ۲۳ هم دوباره این دروازه‌بان مقابل شوت مهاجم جوان پرسپولیس ایستاد تا نارنجی پوشان گلی دریافت نکنند.


 

اولین واکنش تماشایی منادی در دقیقه 9 بود؛ جایی که شوت روی پای مهدی عبدی، زننده گل صعود پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را با خروج از دروازه دفع کرد

 

حملات ادامه‌دار پرسپولیس که تنوع زیادی داشت تا این تیم را به گل برساند، در دقیقه ۳۶ با یک شوت راه دور توسط احسان پهلوان همراه بود که بار دیگر گلر جوان سایپا به زیبایی توپ را از کنج دروازه بیرون کشید.

 

شاگردان گل‌محمدی که پس از فینالیست شدن در آسیا به دنبال شروع مقتدرانه در لیگ برتر بودند، در نیمه دوم هم توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه ۴۹ روی سانتر از جناح چپ شانس خود را برای گلزنی امتحان کردند که منادی دوباره دروازه خود را بسته نگه داشت و اجازه نداد ضربه سر کنعانی‌زادگان از داخل محوطه جریمه تبدیل به گل شود.

 

منادی که روی خروج‌ها و ارسال از جناحین عملکرد خوبی داشت، بهترین واکنش خود را در دقیقه ۸۶ به نمایش گذاشت؛ جایی که شوت راه دور و دیدنی میلاد سرلک را از کنج دروازه درآورد و به کرنر فرستاد تا بار دیگر پرسپولیس را در گلزنی ناکام بگذارد.

 

 

این نمایش مطمئن از دروازه‌بان جوان سایپا در شروع فصل مقابل پرسپولیس بدون تردید موجب بالا رفتن انگیزه و روحیه منادی در ادامه فصل خواهد شد که این مهم می‌تواند کمک زیادی به او و تیم سایپا کند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها