يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۳۱۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۱۷ آبان ۱۳۹۹
با وجود حضور میرالم پیانیچ و سعد کولاسیناچ در لیست بوسنی؛
ادین ژکو، ستاره بوسنیایی باشگاه رم به کرونا مبتلا شده است.
به گزارش پایگاه 598، تیم ملی ایران در حالی چند روز دیگر در یک مسابقه دوستانه به مصاف بوسنی خواهد رفت که دقایقی پیش مشخص شد ستاره خط حمله این تیم و البته بهترین بازیکن آنها یعنی ادین ژکو به کرونا مبتلا شده است.

 

پس از این که ساعاتی پیش باشگاه فیورنتینا اعلام کرد ستاره اسپانیایی این تیم یعنی خوزه کایخون به کرونا مبتلا شده، حالا مهاجم گلزن و بوسنیایی باشگاه رم نیز تایید کرده که تست کرونایش مثبت شده است و باید دوران قرنطینه را پشت سر بگذارد.

 

 


 

ادین ژکو در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیرامون این موضوع نوشت: " سلام بر همه. متاسفانه آزمایش کرونای من مثبت شده است و همانطور که می دانید من باید به گذراندن دوران قرنطینه احترام بگذارم. من می‌خواهم به همه کسانی که مرا می شناسند اطمینان می‌دهم که علائم خاصی ندارم.

 

برای چند روز مجبور هستم که از هم تیمی های خود دور باشم اما با ذهن و قلب خود برای بازی روز یکشنبه در کنار آنها خواهم بود. "

 

با این تفاسیر ادین ژکو دیدار برابر جنوا را به دلیل ابتلا به کرونا از دست خواهد داد و نمی‌تواند تیم ملی کشورش را هم برای بازی های ملی همراهی کند. این بدان معنا خواهد بود که کاپیتان تیم ملی بوسنی و بهترین بازیکن این تیم در دیدار دوستانه برابر تیم ملی ایران حضور نخواهد داشت.

 

 

 

 

دیدار دوستانه بین دو تیم بوسنی و ایران در تاریخ 12 نوامبر (پنج شنبه 22 آبان ماه) برگزار خواهد شد. همچنین سرمربی بوسنی برای این مسابقه از 32 بازیکن دعوت کرده که شش نفر از آنها در لیگ خود این کشور به میدان می‌روند.

 

دوشان بایویچ، سرمربی بوسنی، درباره لیست اعلامی و تقابل دوستانه با تیم ملی ایران گفت: " ما می‌خواهیم به بازیکنان حاضر در لیگ داخلی فرصت دهیم و فکر می‌کنم که بازی با ایران فرصت مناسبی برای این موضوع خواهد بود. این مسابقه می‌تواند به افزایش رقابت در تیم کمک کند. ما طی هفت روز سه مسابقه انجام خواهیم داد بنابراین امیدواریم که همه بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم."

 

لیست کامل تیم ملی بوسنی برای دیدار برابر ایران به این شرح است:

دروازه بان ها: ابراهیم سهیچ، کنان پریچ، یاسمین بوریچ

 

مدافعان: سینشا سانیچانین، عدنان کواسویچ، سمیر زلیکوویچ، احمدهوزیچ، دنیس هادژیکادونیچ، سعد کولاسیناچ(آرسنال)، بوژان ناستیچ، عدوان کازویچ، برانمیر کیپتیچ، دارکو تودورویچ، جوزپ کورلوکا

 

هافبک ها: راد کرانیچ(میلان)، استفان لونکار، ولادان دانیلوویچ، میرالم پیانیچ(بارسلونا)، گوجکو سیمیروت،  امیر هدژیاهموتوویچ، عامر گوجاک(تورینو)، هریس هاجرادینوییچ، دنی میلوسوویچ، عامر رحمانوویچ، بنجامین تاتار، زیلکیچ، ادین ویشکا، عادین هاسیچ

 

مهاجمان: آرمین هودزیچ، اسماعیل پرولیاک، عالدین تورکش

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها