يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۳۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۱۷ آبان ۱۳۹۹
نامزد ریاست باشگاه بارسلونا
یکی از نامزدهای مهم ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید بارسا نمی‌تواند به پرداخت دستمزد فعلی به لیونل مسی ادامه دهد و او باید با کاهش دستمزدش موافقت کند.
به گزارش پایگاه 598، تونی فریشا که یکی از نامزدهای اصلی پست ریاست باشگاه بارسلونا به حساب می‌آید و از جمله شانس‌های مهم جانشینی یوسپ ماریا بارتومئو است می‌گوید ادامه دادن به پرداخت دستمزد فعلی لیونل مسی از نظر مالی در توان باشگاه نیست و مسی برای تمدید قراردادش باید با کاهش دستمزد خود موافقت کند.

 

 

بارسا علاوه بر مشکلات بزرگ مالی ناشی از بحران کرونا که حتی ممکن است این تیم را به مرز ورشکستگی رسانده باشد با تنشهای درونی زیادی هم روبرو است. ماجرای درخواست جدایی مسی در تابستان و در نهایت استعفای بارتومئو و هیات مدیره باشگاه از مهمترین تنشهای اخیر باشگاه بوده اند.

 


گفته می‌شود بارسلونا نزدیک به 921 میلیون دلار بدهی دارد و در تلاش است برای رفع مشکل بودجه ای خود و پرداخت بدهی ها از محل کاهش دستمزدها چیزی در حدود 1.3 میلیارد یورو صرفه جویی کند.

 

تونی فریشا به عنوان یکی از نامزدهای اصلی انتخابات ریاست باشگاه در این باره گفت: " ما با لئو در کمال آرامش صحبت خواهیم کرد و منافع بارسلونا را در نظر خواهیم داشت. ما به مسی مثل هر بازیکن دیگری که بخواهیم به خدمت بگیریم یا قراردادش را تمدید کنیم پیشنهاد ارائه خواهیم داد و البته پرداخت دستمزدی که لئو تا کنون می گرفته از نظر مالی دیگر برایمان مقدور نیست".

 

تونی فریشا

 

فریشا در ادامه گفت: " این طبیعی است که پیشنهاد جدید ما به مسی مثل گذشته نخواهد بود چرا که درآمدهای باشگاه به شدت افت کرده و لازم است یک فرمول دیگر پیدا کنیم. ما باید روبروی مسی بنشینیم و صادقانه با او صحبت کنیم و بگوییم چیزی که بارسا می‌خواهد این است و چیزی که مسی می‌خواهد را بدانیم. ما معتقدیم از فوتبال مسی هنوز سالهای زیادی باقی مانده".

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها