يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۳۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۱۷ آبان ۱۳۹۹
یورگن کلوپ در آستانه دیدار لیورپول و منچسترسیتی از این دیدار به عنوان سخت‌ترین مسابقه فوتبال در دنیا یاد کرد.
به گزارش پایگاه 598، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل منچسترسیتی از این مسابقه به عنوان دشوارترین مسابقه فوتبال دنیا یاد کرد ولی گفت از هیجان آماده سازی تیمش برای این دیدار بزرگ لذت می برد.

 

 

مرسی سایدی ها فردا در خانه منچسترسیتی، استادیوم اتحاد، در حالی به مصاف این تیم می‌روند که از دو تیم لیورپول و سیتی به عنوان شانس‌های اصلی قهرمانی این فصل در لیگ برتر یاد می‌شود.


کلوپ در آستانه بازی با سیتی گفت: " من از این بازی های لذت می برم و آماده سازی تیم برای این بازی برایم لذت بخش است. اما یک بازی دشوار در پیش داریم. بازی لیورپول و سیتی سخت ترین مسابقه فوتبال دنیا است".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت: " بله من از آماده سازی تیمم لذت می برم ولی واقعیت این است که ما متاسفانه چند بازی مقابل آنها باخته ایم. اینکه من از آماده کردن تیمم برای بازی با سیتی لذت می برم معنی اش این نیست که ما حتماً برنده خواهیم شد. در بازی مقابل تیمی مثل سیتی سختی کار این است که این تیمها هر دفعه با تغییراتی گسترده به مصاف شما می آیند و نمی توانید انتظار داشته باشید که مقابل تیمی که می شناسید بازی خواهید کرد".

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها