أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۰۳۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۸ آبان ۱۳۹۹
با شرایط فعلی سخت است بمانم
سرمربی آلومینیوم اراک از وضعیت فاجعه بار این تیم در نخستین بازی تیمش به شدت گله کرد.
به گزارش پایگاه 598، پس از بازی آلومینیوم اراک در برابر نساجی، صحبت هایی در مورد جدایی رسول خطیبی شنیده شد که این سرمربی در گفتگو با شبکه خبر اعلام کرد با شرایط موجود، بعید است در این تیم بماند.


خطیبی در مورد شایعات جداییش از آلومینیوم گفت: مشکلات ما تنها در بازی اول نبود. پس از صعود تیم به لیگ برتر در سطح مدیریت، هیئت مدیره و سرپرست تیم داشتیم. ما خیلی تلاش کردیم تا تیم اراک به لیگ برتر صعود کند که خدا را شکر موفق بودیم.


وی گفت: تغییرات زیادی در سطح مدیریت داشتیم. افراد زیادی به عنوان مدیرعامل، سرپرستی و عوامل باشگاه معرفی می شدند. ما تا چند روز پیش بلاتکلیف بودیم و قرارداد بازیکنان به صورت رسمی ثبت نشده بود. چند روز پیش اتفاقاتی افتاد که در شأن فوتبال ایران و اراک نیست. یک روز قبل از بازی اعلام کردم از آنجایی که اینجا زحمت کشیده ایم و صبر کردیم، تا بعد از بازی اول صبر می کنیم.

 


خطیبی در مورد اینکه آلومینیوم چه مشکلاتی دارد گفت: من به اعضای هیئت مدیره گفتم اینکه من یک روز قبل از بازی ول کنم و تیم را ترک کنم، کار درستی نیست. حتی تا چند ساعت قبل از بازی لیست بازیکنان را نداشتیم که چه کسی می تواند بازی کند و نفر به نفر می گفتند کارت بازیکنان صادر شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه مدیران ورزشی ما از فوتبال جدا هستند. ما به عنوان یک سرمربی اعلام کرده بودم که شرایط خوب نیست و پس از بازی در این تیم نمی مانم. متاسفانه آقای عباسی مدیرعامل محترم مصاحبه کرده است. قرار نبوده  مصاحبه ای انجام شود چرا که من از قبل گفته بودم اگر شرایط درست نشود، در این تیم نمی‌مانم.


سرمربی آلومینیوم در مورد اینکه اگر مشکلات تیمش حل شود، در اراک می ماند یا خیر توضیح داد: من به اعضای هیئت مدیره اعلام کرده ام نفراتی را که مدنظرم بوده را جذب کنند و چند مورد دیگر که گفته ام را انجام بدهند. مدیریت باشگاه روز گذشته فقط قرارداد سرمربی را ثبت کرده است. قرارداد یکی از اعضای کادرفنی من ثبت نشده بود. روی نیمکت نشسته بود ولی اصلا کارت بازی او نداشت. این کار بی احترامی به کادرفنی من بود. امیدوارم مشکلات تیم چه با من چه با سرمربی جدید حل شود. با این شرایط خیلی سخت است که من در تیم بمانم.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها