أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۳۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۸ آبان ۱۳۹۹
بدری:
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: پیش بینی می شود که با روند فعلی اقتصاد و بازار ارز، در چند ماه آینده قیمت مسکن کاهش یابد، به ویژه در حوزه قیمت تمام شده مسکن در ماه های آتی شاهد روند نزولی خواهیم بود.
صدیف بدری

صدیف بدری ، با اشاره به آینده بازار مسکن، گفت: قیمت مسکن همواره تحت تأثیر شاخص ها و عوامل مختلفی همچون نرخ مصالح ساختمانی است، از طرفی بخش مسکن به عنوان یکی از حوزه های مهم اقتصاد کشور، از بازارهای دیگر تأثیر می گیرد.

تولید انبوه مسکن

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همواره اعلام می‌شود که یکی از دلایل افزایش قیمت مسکن در سال های اخیر، افزایش نرخ ارز بوده است، فعالان این حوزه می گویند که وقتی ارز گران می شود، همان میزان قیمت مصالح ساختمانی و قیمت تمام شده تولید مسکن افزایش خواهد یافت، طبق این نظریه، افزایش نرخ دلار رابطه مستقیمی با گرانی مسکن دارد.

اثر مثبت کاهش نرخ ارز در بازار مسکن؛ احتمال کاهش حباب بازار با فروکش کردن تلاطمات اقتصادی

وی با اشاره به کاهش چشمگیر نرخ ارز در چند روز اخیر، افزود: قطعا کاهش نرخ ارز به ویژه دلار بر بازارهای تولیدی کشور از جمله بازار مسکن اثر مثبتی خواهد گذاشت، به نظر من بخشی از گرانی بازار مسکن ناشی از جو روانی و تلاطمات موجود در اقتصاد کشور است، از این رو این احتمال می رود که با فروکش کردن تلاطمات اقتصادی و سیاسی، حباب بازار مسکن کاهش یابد.

قیمت تمام شده مسکن در ماه های آتی روند نزولی خواهد داشت

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: پیش بینی می شود که با روند فعلی اقتصاد و بازار ارز، در چند ماه آینده قیمت مسکن کاهش یابد، به ویژه در حوزه قیمت تمام شده مسکن در ماه های آتی شاهد روند نزولی خواهیم بود.

کاهش تلاطمات و ایجاد ثبات در بازار مسکن به نفع همه مردم است

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: قطعا کاهش تلاطمات و ایجاد ثبات در بازار مسکن به نفع تمام مردم است، زیرا این ثبات موجب می شود که مردم بتوانند برای خرید مسکن برنامه ریزی کرده و سازندگان نیز با چشم انداز بهتر و روشن تری فعالیت خواهند کرد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها