يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۴۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۱۸ آبان ۱۳۹۹
یک روزنامه آمریکایی نوشت دستیاران ترامپ گمان نمی‌کنند که او به هیچ نحوی مانع به دست گرفتن قدرت توسط بایدن شود اما فعلا برنامه‌ای هم برای سخنرانی پذیرش شکست ندارد.
نیویورک‌تایمز: ترامپ فعلا برای سخنرانی پذیرش شکست برنامه‌ای ندارد

به گزارش پایگاه 598، روزنامه «نیویورک‌تایمز» بامداد یکشنبه به نقل از دستیاران «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا نوشت که او قصد ندارد مانع حضور «جو بایدن» در کاخ سفید شود.

در این مطلب به نقل از دستیاران ترامپ که نامشان فاش نشده، آمده است: «رئیس‌جمهور (ترامپ) فعلا قصد ندارد سخنرانی پذیرش شکست [در انتخابات] انجام دهد، کاری که رؤسای جمهور پیشین انجام می‌دادند».

نیویورک‌تایمز در ادامه افزود: «اگر ترامپ سخنرانی پذیرش شکست را در زمانی که باید کاخ سفید را ترک کند، انجام ندهد، فشارها بر متحدان او برای مجاب کردنش به این کار افزایش می‌یابد».

ساعاتی پیش بود که رسانه‌های آمریکایی از جمله «سی‌اِن‌اِن»، «فاکس‌نیوز»، «سی‌بی‌اِس‌»، «آسوشیتدپرس» و «نیویورک‌تایمز» با بیان اینکه بایدن توانسته به ۲۹۰ رأی الکترال دست پیدا کند، او را پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده اعلام کردند.

بعد از آن ترامپ با صدور باینیه‌ای ضمن نپذیرفتن پیروزی رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست‌جمهوری، مدعی شد او در هیچ ایالتی پیروز نشده و انتخابات فاصله زیادی با پایان دارد.

شبکه الجزیره به نقل از این روزنامه نوشت: بر این اساس دستیاران ترامپ گمان نمی‌کنند که او به هیچ نحوی مانع به دست گرفتن قدرت توسط بایدن شود. 

این روزنامه به نقل از منابع کاخ سفید توضیح داد: «تعداد کمی از مشاوران او از جمله جرد کوشنر (داماد ترامپ) پیروزی بایدن را رد خواهند کرد».

بر این اساس، دستیاران ترامپ می‌گویند با اینکه او در انتخابات شکست خورده اما دستاوردهایی هم داشته، مانند کسب رتبه دوم در بیشترین رأی مردمی در تاریخ آمریکا.

نیویورک‌تایمز همچنین افزود: «دستیاران ترامپ که از چهار سال آشفتگی و پریشانی، خسته و فرسوده شده‌اند، اکنون قصد دارند به رئیس‌جمهور فضا بدهند تا شکست را هضم کند».

شبکه «فاکس‌نیوز» نیز به نقل از یک منبع ارشد در کاخ سفید گزارش داد زمانی که ترامپ مطمئن شود شانسی برای پیروزی ندارد، شکست را می‌پذیرد و به انتقال مسالمت‌آمیز قدرت متعهد می‌شود.

با این حال ترامپ دقایقی پیش  در توئیتی نوشت که خودش با ۷۱ میلیون رأی قانونی، پیروز انتخابات شده اما ناظران آنها اجازه ورود به اتاق‌های شمارش رأی را پیدا نکردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها