أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۴۴۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۱۹ آبان ۱۳۹۹
تأثیر محرومیت آل‌کثیر توسط کمیته استیناف AFC در روزی که پرسپولیس در باز کردن دروازه سایپا در هفته اول لیگ برتر ناکام بود یحیی را به صرافت انداخته تا به فکر جذب قوچان‌نژاد مهاجم محبوب و محجوب بیفتد.
به گزارش پایگاه 598، گوچی که در سال‌های اخیر یکی از گزینه‌های تیم‌های مطرح ایرانی بود حضورش در لیگ برتر طلسم شده و همچنان ترجیح می‌دهد به عنوان یک لژیونر در لیگ‌های اروپایی بازی کند.

تراکتور تبریز آخرین تیمی بود که قصد جذب گوچی را داشت اما با مهاجم حال حاضر تیم زوله هلند به توافق نرسید تا او در لیگ هلند به بازی ادامه دهد. باتوجه به اینکه سهمیه لیگ برتر پرسپولیس به پایان رسیده در برهه کنونی جذب مهاجم برای پرسپولیس به راحتی نیست و این تیم باید منتظر پایان زمان نقل‌وانتقالات باشد تا بتواند بازیکن جذب کند.

یحیی که جدا از فوروارد به یک دفاع وسط و یک دفاع چپ هم احتیاج دارد، امیدوار است بتواند رضایت قوچان‌نژاد برای بازی در ایران را جلب کند.

گوچی قبلاً گفته بود فعلاً تمایلی برای بازی در لیگ برتر ندارد اما شاید نام پرسپولیس، رقم پیشنهادی آنها و حضور سرخ‌ها در فینال لیگ قهرمانان آسیا مهاجم مشهدی سابق تیم ملی را وسوسه کند تا به ایران آمده و پیراهن پرسپولیس را به تنش کند.

 منبع: روزنامه خبر ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها