أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۵۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۲۰ آبان ۱۳۹۹
یک شبکه لبنانی خبر داد که چند کشور بویژه فرانسه به طرف‌های لبنانی برای تشکیل دولت در این کشور فشار آورده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، شبکه «ام تی وی» لبنان، شامگاه، امروز (دوشنبه)، از اعمال فشار چند کشور به گروه‌های لبنانی خبر داد.

این شبکه لبنانی خبر داد که طبق اطلاعاتی که دریافت کرده، چند کشور بویژه فرانسه برای تسریع تشکیل دولت لبنان حداقل تا پیش از ماه جاری میلادی چند تماس داشته‌اند و فشارهایی علیه طرف‌های لبنانی اعمال کرده‌اند.

شبکه لبنانی «الجدید» نیز در همین ارتباط خبر داد که احتمال دارد هیأت بلندپایه‌ای از فرانسه فردا (سه‌شنبه) برای احیای ابتکار فرانسه وارد لبنان شود.

طبق گزارش این شبکه لبنانی این سفر احتمالی پس از تماس تلفنی «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه با «میشل عون» همتای لبنانی او است.

«سعد الحریری» نخست‌وزیر پیشین لبنان و رئیس جریان «المستقبل» در رایزنی‌های اخیر پارلمانی ۶۵ رأی از مجموع ۱۲۰ رأی نمایندگان را به خود اختصاص داد و هم‌ اکنون به عنوان مأمور تشکیل کابینه در لبنان فعالیت دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها