يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۵۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۲۱ آبان ۱۳۹۹
رای به نفع دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال
با باز شدن پنجره استقلال محمد رشید مظاهری سنگربان این تیم هم برای ورود به لیست استقلال هیچ مشکلی نخواهد داشت و از هفته دوم آماده بازی برای تیم آبی می شود.
به گزارش پایگاه 598، بر اساس خبرهای رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال پرونده شکایت باشگاه تراکتور از رشید مظاهری تعیین تکلیف شده و این بازیکن مشکلی برای همراهی تیم استقلال در ادامه بازی های لیگ برتر نخواهد داشت. رشید مظاهری در مواجه با شکایت باشگاه تراکتور مدعی شد بر اساس بندهای موجود در قرارداد می توانسته به همکاری خود با باشگاه تراکتور پایان دهد و گویی بر اساس مستندات ارایه شده از سوی رشید مظاهری این ادعا تایید شده است. البته باشگاه تراکتور می تواند به رای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت معترض باشد و شرایط را برای بررسی مجدد پرونده مهیا کند که این کار را انجام داده است. 

 

بر اساس قوانین موجود در فوتبال ایران احکام صادره از سوی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال بلافاصله بعد از صدور قابل اجراء است حتی اگر قابلیت تجدید نظرخواهی داشته باشد. در چنین شرایطی رشید مظاهری می تواند استقلال را در ادامه بازی های لیگ برتر همراهی کند حتی اگر پرونده مورد بررسی مجدد قرار گیرد. 

 

 


رشید مظاهری پیش از حضور تراکتور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و در بازی با نفت مسجد سلیمان قراردادش را یک طرفه با تراکتور فسخ کرد؛ با این حال تراکتور با محمد رضا اخباری علاوه بر موفقیت در این بازی در دیدار نهایی هم استقلال را شکست داد و قهرمان جام حذفی شد. در آن برهه از زمان صحبت از حضور رشید مظاهری در تیم پرسپولیس بود و حتی اتهاماتی که به یکی از مقامات سیاسی کشور وارد شد مبنی بر اینکه به دلیل علاقه به باشگاه پرسپولیس زمینه ساز حضور این دروازه بان در جمع سرخپوشان شده است اما رشید سر از تیم آبی درآورد و این اتفاق البته موجب عذرخواهی باشگاه از مقام سیاسی کشور شد. اتفاقی خوب که نشان داد باشگاه اشتباه خود را در قضاوت قبول کرده است. البته حضور رشید در استقلال هم به یکباره صورت گرفت چرا که علیرضا حقیقی قصد حضور در تیم آبی را داشت. بعد از اینکه پرسپولیس حامد لک را بخدمت گرفت علیرضا حقیقی تصمیم گرفت راهی تیم آبی شود اما بعد از مشورت هایی که با دوستان داشت از این تصمیم خود صرف نظر کرد و راهی تیم گل گهر شد و محمد رشید مظاهری تصمیم گرفت آبی پوش شود.  

 

باشگاه استقلال پیش از عقد قرارداد با رشید مظاهری وضعیت او را از سازمان لیگ جویا شد و همه تعهدات لازم از این بازیکن را گرفت که حضورش در استقلال قانونی باشد. سنگربان تیم ملی به باشگاه آبی اطمینان خاطر داد که جدایی اش از تراکتور قانونی بوده و هیچ تخلفی را مرتکب نشده و می تواند بدون هیچ مشکلی تیم آبی را همراهی کند. از اینرو سازمان لیگ اعلام کرده بود حتی اگر کمیته تعیین وضعیت رای را به باشگاه تراکتور بدهد محرومیتی متوجه استقلال نخواهد بود چون باشگاه رشید مظاهری را برای فسخ قرارداد با تراکتور ترغیب نکرده است و رشید مظاهری زمانی که تصمیم به فسخ قرارداد با تراکتور گرفت با هیچ باشگاهی مذاکره رسمی و قطعی نداشت و بعد از فسخ قرارداد با تراکتور تصمیم به مذاکره با تیم آبی و قرمز گرفت و در نهایت استقلالی شد. 

 

حالا باشگاه استقلال منتظر بازگشت رشید از بوسنی است تا قرارداد او را رسمی کند و آماده استفاده از او شود.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها