يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۵۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۲۱ آبان ۱۳۹۹
چه کسی می داند در آینده چه اتفاقی رخ می دهد
لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن به احتمال حضور کریستیانو رونالدو در این تیم واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598، رفته‌رفته شایعات درباره آینده کریستیانو رونالدو افزایش یافته است چرا که برنده پنج باره توپ طلا تنها تا سال 2022 با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد و اخیرا اخباری مبنی بر این که بیانکونری برای فروش او در تابستان آینده ابراز علاقه نشان داده، به گوش رسیده است.

 

 

 

با این حال تعداد کمی از باشگاه های حال حاضر دنیا توانایی مالی به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو را دارند. البته پاری سن ژرمن تیمی محسوب می‌شود که می‌توان آن ها را در زمره یکی از معدود باشگاه ها قرار داد.

 

در همین ارتباط مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن یعنی لئوناردو به شایعات پیرامون حضور فوق ستاره پرتغالی در پارک دو پرنس واکنش نشان داده است. او در این باره گفت: " امروز در فوتبال دنیا نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ می دهد. شاید کریستیانو رونالدو فردا از خواب بیدار شود و بگوید می‌خواهد برای تیم دیگری بازی کند.

 

چه کسی می تواند او را بخرد؟ این یک دایره محدود است که PSG وارد آن خواهد شد. البته این مساله معمولاً به شرایط و موقعیت ها بستگی دارد. ما باید برای پنجره نقل و انتقالات آماده شویم و این همان کاری است که انجام می دهیم. ما اولویت ها و لیست های خود را در اختیار داریم اما هر اتفاق غیر منتظره ای ممکن است رخ دهد."

 

 

 

 

با توجه به این اظهار نظر لئوناردو اصلا بعید نیست که PSG گزینه بعدی کریستیانو رونالدو برای ماجراجویی در فوتبال اروپا باشد و اگر او را فصل آینده با لباس تیم فرانسوی دیدیم نباید خیلی تعجب کنیم.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها