أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۵۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۲۱ آبان ۱۳۹۹
سرجینو دست:
سرجینیو دست، مدافع جدید بارسلونا تماشای بازی لیونل مسی را لذت بخش دانست.
به گزارش پایگاه 598، گرچه به نظر می رسید بایرن مونیخ برای خرید سرجینیو دست از آژاکس در تابستان به توافق رسیده، اما در نهایت این بارسلونا بود که موفق شد این مدافع آمریکایی را جذب کند. حالا سرجینیو دست در مصاحبه ای مدعی شد قرار گرفتن در سمت راست خط دفاعی بیشتر باب میلش بوده، اما به هر حال او تحت فرمان سرمربی بارسلونا است.

 

سرجینیو دست گفت: "خوشحال کننده است که بخشی از این نسل باشم. همچنین من فکر می کنم اینکه بازیکنان جوان نیز برای رسیدن به سطح ستاره های برجسته در ترکیب قرار می گیرند، تصمیمی هوشمندانه بوده و این فرصت برای ما فراهم می شود که سرسع تر پیشرفت کنیم.

 

 

بازی کردن در جناح چپ یا راست برای من مهم نیست. من در پستی به میدان خواهم رفت که سرمربی احتیاج دارد. اگر مجبور به بازی در جناح چپ باشم، این اتفاق رخ می دهد و برایم مهم نیست. من فقط می خواهم بازی کنم، اما صادقانه بگویم که در سمت راست راحت ترم.

 

من همیشه سعی می کنم کیفیت خود را نشان دهم. بعضی اوقات وقتی در زمین به هم تیمی هایم نگاه می کنم به خودم می گویم چند سال پیش من این بازیکنان را در تلویزیون تماشا می کردم. حالا من در کنار بهترین بازیکن جهان یعنی لیونل مسی بازی می کنم و این شگفت انگیز است. مسی واقعا خوب بوده و عملکردی شگفت انگیز دارد، تماشای بازی مسی واقعا لذت بخش است."

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها