أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۵۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۲۱ آبان ۱۳۹۹
مسوت اوزیل از بازگشت مسکات باشگاه آرسنال موسوم به گانرسوروس به ورزشگاه امریتیس ابراز خوشحالی کرد.
به گزارش پایگاه 598، بعد از آنکه با حمایتهای مسوت اوزیل، دایناسور نماد باشگاه آرسنال موسوم به گانرسوروس به ورزشگاه امریتیس بازگشت و خبرش دیروز رسانه‌ای شد ستاره آلمانی ترک‌تبار توپچی‌ها که در بازگشت او نقش مهمی بازی کرده بود از این بابت ابراز خوشحالی کرد.

 

جری کوئی که بیست و هفت سال است لباس گانرسوروس را به تن می‌کند و به تشویق آرسنال می‌پردازد دیروز با انتشار یک توییت عکس خود را در ورزشگاه امریتس نمایش داد و نوشت: " امروز به استادیوم امیریتس برگشتم". البته برخی نسبت به اینکه گانرسوروس جدید آرسنال همان جری کوئی باشد تردید دارند.

 


چندی پیش که آرسنال اعلام کرد به دلیل وضعیت بد مالی ناشی از کرونا چندین کارمند خود را اخراج کرده که جری کوئی هم یکی از آنها بوده هواداران آرسنال بسیار خشمگین شدند. اما مهمترین واکنش را اوزیل نشان داد که پیشنهاد داد حقوق گانرسوروس را شخصاً پرداخت کند تا او بتواند دوباره به میدان برگردد.

 

با اینکه هنوز مشخص نیست گانرسوروس جدید آرسنال توسط چه کسی هدایت می شود و دستمزدش را چه کسی پرداخت خواهد کرد ولی اوزیل خیلی سریع به توییت او واکنش نشان داد و نوشت: " خوشحالم می بینم به جایی که به آن تعلق داری برگشته‌ای".

 

 

این در حالی است که اوزیل بدترین شرایط ممکن در باشگاه آرسنال را تجربه می‌کند و نامش از فهرست این تیم برای لیگ برتر و لیگ اروپا خط خورده است. با اینکه میکل آرتتا چندی پیش اعلام کرد همه تلاشش را کرده که اوزیل در این فهرستها حضور داشته باشد ولی چنین چیزی در نهایت اتفاق نیفتاده، به نظر می رسد رابطه سرد آرتتا و اوزیل قابل ترمیم نیست.

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها