أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۶۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۲۲ آبان ۱۳۹۹
باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان برای حضور در بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر با شرکت سهامی بیمه دانا قرارداد همکاری امضا کرد.
به گزارش پایگاه 598، باشگاه نفت مسجدسلیمان که فصل گذشته عنوان هشتم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر با شرکت بیمه دانا وارد مذاکره شد تا بحث اسپانسرینگ و حمایت مالی این تیم خوزستانی را برعهده بگیرد.

بیمه دانا حامی باشگاه نفت مسجدسلیمان شدصدور 337 ريال سود در «بیمه دانا» / فاصله ای که حفظ شد

ابوذر شجاعی عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در این خصوص گفت: این اقدام در حوزه مسئولیت اجتماعی و ورود به حوزه ورزشی توسط بیمه دانا انجام شده است.

وی عنوان کرد: این قرارداد به مدت یک فصل خواهد بود و قطعا بخشی از هزینه های تیم از این طریق پرداخت خواهد شد. به این ترتیب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی با آرم بیمه دانا که بر روی لباس های این تیم حک شده اند به میدان می رود.

عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان ادامه داد: تمرینات تیم پس از مدت ها از امروز در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می شود و در فرصت باقی مانده تا شروع هفته دوم رقابت ها، به دنبال ارائه یک یا 2 بازی تدارکاتی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه به دنبال جذب 2، سه بازیکن دیگر هستیم گفت: بازیکنان ما در بازی با تراکتورسازی جانانه جنگیدند و توانستیم یک امتیاز مهم کسب کنیم. امیدوارم در ادامه مسابقات بتوانیم عملکرد خوب فصل گذشته را تکرار کنیم.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته دوم مسابقات روز 29 آبان ماه پذیرای تیم سایپا خواهد بود. نفتی ها فصل گذشته با کسب 38 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها