أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۸۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۷ آبان ۱۳۹۹
انجمن شهید ادواردو آنیلی و اندیشکده یقین برگزار میکنند؛
دکتر حسن عباسی و دکتر قدیری ابیانه در بیستمین سالگرد شهادت ادواردو آنیلی به صورت لایو به بررسی شخصیت این شهید رهیافته می پردازند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)، به مناسبت بیستمین سالگرد شهادت ادواردو آنیلی شهید رهیافته ایتالیایی انجمن شهید ادواردو آنیلی  و اندیشکده یقیین برنامه مشترکی را در محل این اندیشکده برگزار میکنند. سخنرانان این برنامه دکتر حسین عباسی ( استراتژیست و سخنران مشهور کشور) و دکتر قدیری ابیانه دیپلمات و دوست شهید ادواردو آنیلی است.

بررسی علل گرایش به اسلام در جوانان غربی نیز در این از جمله موضوعاتی است که با توجه به شناخت دکتر قدیری ابیانه از فضای غرب و رهیافتگان به آن پرداخته خواهد شد.

گفتنی است شهید ادواردو آنیلی تنها وارث جووانی آنیلی مالک کارخانه جات فیات بود که با مطالعه قرآن مسلمان و با متاثر از انقلاب شکوهمند اسلامی شیعه شد. مناظره شجاعانه دکتر قدیری ابیانه که در آن با جمله به نام خدای بزرگتر از ناوشکنهای آمریکا سخن خود را آغاز کرد باعث شد تا ادواردو به دیدار این دیپلمات انقلابی و خوش نام جمهوری اسلامی برود و به واسطه او با امام خمینی ره دیدار کند.

این برنامه به صورت لایو در شبکه های اجتماعی زیر به علاقه مندان ارائه می گردد.

 سه‌شنبه ۲۷ آبان ۹۹
 ساعت ۱۹:۰۰

پخش زنده از:

 اینستاگرام:
 instagram.com/hasanabbasi.ir1

 آپارات:
 aparat.com/hasanabbasi_ir/live

 روبیکا:
 rubika.ir/Habbasi_ir

اطلاعت بیشتر در کانالهای تلگرامی :

انجمن اسلامی شهید ادواردو (مهدی) آنیلی
 @rahyafte_com

استاد حسن عباسی
 @Hasanabbasi_ir

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها