يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۸۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۲۸ آبان ۱۳۹۹
رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر از اخراج مدیر سازمان امنیت سایبری این کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر از اخراج «کریس کربز» رئیس امنیت سایبری آمریکا خبر داد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «بیانیه اخیر توسط کریس کربز درباره امنیت انتخابات ۲۰۲۰ خیلی غیر دقیق بود و آنجا تقلب و عدم هماهنگی گسترده‌ای وجود داشت از جمله اینکه افراد مٌرده رای داده و به ناظران رای اجازه حضور در مراکز رای گیری داده نشده و خرابکاری در دستگاه‌های (دریافت)رای که رای‌های ترامپ را به بایدن تغییر داد، تاخیر در رای گیری و بسیار چیزهای دیگر.»

ترامپ در ادامه نوشت: «بنابراین، بلافاصله تاثیرگذار، پست کریس کربز به عنوان مدیر سازمان امنیت سایبری و امنیت زیرساخت خاتمه یافت.»

سازمان امنیت زیرساخت و فضای سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا اخیرا در گزارشی ادعاها پیرامون سیستم رای‌گیری را رد کرده و نقایصی که در آن رخ داده را ناشی از خطای انسانی توصیف کرده است.

ترامپ هفته پیش نیز «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا را از سمت خود اخراج کرد. وی چهارمین وزیر دفاع دولت ترامپ به شمار می آید که از سمت خود برکنار می‌شود.

برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که «جینا هاسپل» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی‌آی‌اِی) نیز از جمله گزینه‌هایی است که احتمالا ترامپ به دوران فعالیتش در این پست پایان دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها