يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۸۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۲۸ آبان ۱۳۹۹
مسابقه تلویزیونی "سبک من" با هدف حمایت از تولید ملی و پوشاک ایرانی قرار است در نیمه دوم بهمن‌ماه از آنتن شبکه ایران کالا پخش شود.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، "سبک من" در قالب مسابقه نمایشی با موضوع حمایت از تولید ملی در مد و پوشاک ایرانی اسلامی بر اساس طرحی از ندا ابراهیمی ساخته خواهد شد که شرکت‌کنندگان آقا و خانم به صورت مجزا در هر برنامه با موضوعی متفاوت از فروشگاه‌های داخلی خرید خواهند کرد و در نهایت توسط کارشناس متخصص این حوزه یک نفر آقا و یک نفر خانم به عنوان برنده انتخاب می‌شوند.

این مسابقه قرار است با موضوع سرگرمی و اقتصادی در نیمه دوم بهمن سال جاری در 27 قسمت 55 دقیقه‌ای روی آنتن برود.

"سبک من" قرار است توسط یک مجری شناخته شده در قالب اصلی برنامه و 2 مجری دیگر در بخش میدانی به تهیه‌کنندگی مهدی الهی و کارگردانی حامد وحید تولید شود. همچنین علیرضا داوری به عنوان جانشین تهیه و امیرحسین الماسی به عنوان مجری طرح از دیگر عوامل اصلی این پروژه تلویزیونی‌اند.

در هر برنامه یک میهمان چهره هنری و یا ورزشی نیز حضور خواهد داشت. تمامی شرکت‌کنندگان این برنامه از هنرجویان و دانشجویان حوزه مد و پوشاک انتخاب خواهند شد که به زودی فراخوان مسابقه اعلام می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها