يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۸۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۲۸ آبان ۱۳۹۹
در جمع خبرنگاران مطرح شد؛
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره اخذ ارز دولتی توسط یکی از فوتبالیست‌های مشهور کشورمان ارائه کرد.
به گزارش پایگاه 598، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران، گفت: یک ماه پیش یکی از واردکنندگان کشور گزارشی به بنده داد مبنی بر اینکه «برخی از فوتبالیست‌های کشورمان رفت‌وآمدهایی به وزارت صنعت، معدن و تجارت دارند و ارزهایی را برای شرکت‌هایی که به نام خودشان نیست، دریافت می‌کنند».

وی افزود: این واردکننده ادعا کرد که با یکی از این فوتبالیست‌ها که نامش «فرهاد مجیدی» بوده، درگیر شده است و اعتراض کرده که فوتبالیست‌ها اینجا چه کار می‌کنند و هر کسی باید به کار خودش در جامعه بپردازد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده بر اساس این گزارش و جهت یافتن صحت و سقم آن، نامه‌ای را به وزارت صمت نوشتم و از این وزارتخانه درخواست کردم که این موضوع را بررسی کند.

امیرآبادی فراهانی متذکر شد: این نامه در تاریخ دوم مهرماه به وزارت صمت، ارسال و در تاریخ ۱۹ آبان پاسخ آن به بنده ارسال شد مبنی بر اینکه «فرهاد مجیدی در تاریخ‌های ۲۸ و ۳۱ تیرماه به دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت مراجعه کرده و درخواست وی به دستور مسئولان این وزارتخانه تائید و در کارگروه تخصیص ارز مطرح شده است».

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درنهایت ۹ ثبت سفارش به نام شرکتی که این فوتبالیست پیگیر آن بوده، انجام شده و در لیست تخصیص ارز دولتی قرار گرفته است.

وی گفت: ممکن است فرهاد مجیدی مدیرعامل یا عضو هیئت مدیره آن شرکت نباشد اما دوربین‌های وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، ورود وی را ثبت و ضبط کرده و حتی اسناد تلفن‌هایی که وی در رابطه با این موضوع با مسئولان صحبت کرده، موجود است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از واردکنندگان دام نیز چندین‌بار فرهاد مجیدی را در وزارت صمت دیده‌اند، گفت: نام یکی دیگر از فوتبالیست‌های مشهور کشورمان هم در این زمینه موجود است و این فوتبالیست هم در حال پیگیری است تا یک شرکت معدنی نهاده دامی را بگیرد؛ بنده اعلام می‌کنم این فوتبالیست بهتر است که دست از این کار بردارد.

امیرآبادی فراهانی اظهار داشت: در صورتی که پاسخ استعلام درباره این فوتبالیست مشهور دیگر هم دریافت شود و اسناد آن به دست بنده برسد، قطعاً موضوع را با مردم در میان خواهم گذاشت و اطلاع‌رسانی می‌کنم.

وی تأکید کرد: شخصی که درخواست فرهاد مجیدی را برای ثبت سفارش تحویل گرفته، مشخص است و حتی شب گذشته به بنده پیام داد و گفت «بهتر است که از این موضوع کوتاه بیایید تا ما بیاییم و موضوع را در مجلس حل و فصل کنیم».

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شب گذشته یکی از نمایندگان مجلس دهم نیز به بنده پیام داد که «فرهاد مجیدی قصد دارد بیاید و شما را ببیند و این فوتبالیست ادعا دارد ارزی را دریافت نکرده است».

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امکان دارد اسم فرهاد مجیدی در بانک مرکزی نباشد اما صحبت اصلی بنده این است که چرا یک فوتبالیست به دنبال دریافت ارز دولتی برای یک شرکت بوده و فوتبالیست‌ها نباید چنین اقداماتی را انجام دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها