أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۰۸۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۲۸ آبان ۱۳۹۹
جو بایدن رئیس جمهور منتخب ایالات متحده:
رئیس جمهور منتخب آمریکا تصریح کرد: کاش همه این‌ها یک خیال بود، اما به همین دلیل به همه شما و به توصیه هایتان احتیاج دارم. برای پاسخ دادن ما به این چالش‌ها باید دموکراسی خود را در خانه تقویت کنیم، ائتلاف‌ها و دموکراسی‌هایی را که در کنار آن‌ها هستیم تقویت کنیم و مردم آمریکا را برای رقابت و موفقیت در سیاست خارجی که منعکس کننده ارزش‌ها و نیاز‌های آن‌ها است موفق کنیم.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد در حالی سکانداری کاخ سفید را برعهده می‌گیرد که کشور دچار گسستگی است.

جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت: من یک کشور از هم گسیخته را به ارث برده ام.

بر این اساس، بایدن تصریح کرد: کاش همه این‌ها یک خیال بود، اما به همین دلیل به همه شما و به توصیه هایتان احتیاج دارم. برای پاسخ دادن ما به این چالش‌ها باید دموکراسی خود را در خانه تقویت کنیم، ائتلاف‌ها و دموکراسی‌هایی را که در کنار آن‌ها هستیم تقویت کنیم و مردم آمریکا را برای رقابت و موفقیت در سیاست خارجی که منعکس کننده ارزش‌ها و نیاز‌های آن‌ها است موفق کنیم.

وی افزود من فکر می‌کنم ما باید قدرت رهبری آمریکا را تجدید کنیم و آمریکا را بار دیگر در راس امور قرار دهیم و آنرا برای انجام اقدامات جهانی آماده کنیم. من با ۱۳ نفر از مقامات ایالتی صحبت کرده ام. درجاتی از اشتیاق و انتظار وجود دارد که ما در ملاقات با آن مشکل خواهیم داشت، اما پیام اصلی من بازگشت آمریکا به وضع گذشته و حمایت از آن است. فقط به آمریکا آسیب وارد نشده است.

بایدن تاکید کرد همچنین می‌دانید که از نظر من در چهار سال گذشته صدمات زیادی متحمل شده ایم و ما باید نهاد‌ها و نیروی کار خود را بازسازی کنیم تا قدرت و تنوع کامل کشورمان را منعکس کند و ما قصد داریم بر آمادگی برای هر آنچه ممکن است پیش بیاید تمرکز کنیم. به همین دلیل از همه شما خواسته ام که امروز ما را درباره بزرگترین چالش‌هایی که با آن روبرو می‌شویم و همچنین اطمینان از آمادگی برای مقابله با این بحرانها، دیپلماسی، نظامی و اطلاعاتی یاری کنید.

بایدن گفت من انتقاد نمی‌کنم، فقط این نکته واضح را بیان می‌کنم که شما می‌دانید، من قادر به دریافت توجیهاتی نبودم که معمولاً تاکنون ارائه می‌شده است و بنابراین، من فقط می‌خواهم نظر شما را درباره آنچه در آینده می‌بینید جلب کنم و به طور واضح بگویم هیچ مسئولیتی برای ریاست جمهوری مهمتر از حمایت از مردم آمریکا نیست.
منبع : رجانیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها