يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۸۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۲۹ آبان ۱۳۹۹
سیاه‌بازی‌های اصلا‌ح‌طلبانه؛
پروانه سلحشوری، نماینده پرحاشیه مجلس دهم که در گفت‌وگو با روزنامه آرمان، مدعی شد که مردم به دلیل عدم حل و فصل معضلات توسط دولت و مجلس نسبت به انتخابات بی‌اعتماد شده‌اند. سلحشوری با فرافکنی خاص جماعت اصلاح‌طلب، عدم حل و فصل معضلات توسط دولت و مجلس را نه به دلیل بی‌عرضگی آنها، بلکه بخاطر قدرت نداشتن این دو قوه می‌داند!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با سرعت سپری می‌شود و گمانه‌زنی‌ها پیرامون وضعیت ریاست دولت سیزدهم حال و هوای جدی‌تری به خود می‌گیرد.

با این وجود و در حالی که بسیاری از مردم به واسطه عملکرد بسیار ضعیف دولت‌های یازدهم و دوازدهم و همچنین مجلس دهم، معضلات شدید اقتصادی و اجتماعی را تجربه و از نقش آفرینی در فضای سیاسی کشور سرخورده شده‌اند، اصلاح‌طلبان سعی دارند با گستاخی تمام نقش خود را در به وجود آمدن این شرایط کمرنگ جلوه داده و بی عرضگی خود را به گردن مسائل ‌نامربوط دیگری بیندازند.

به عنوان نمونه، پروانه سلحشوری، نماینده پرحاشیه مجلس دهم که در گفت‌وگو با روزنامه آرمان، مدعی شد که مردم به دلیل عدم حل و فصل معضلات توسط دولت و مجلس نسبت به انتخابات بی‌اعتماد شده‌اند.


سلحشوری با فرافکنی خاص جماعت اصلاح‌طلب، عدم حل و فصل معضلات توسط دولت و مجلس را نه به دلیل بی‌عرضگی آنها، بلکه بخاطر قدرت نداشتن این دو قوه می‌داند!

اما نکته جالب، دلایل پروانه سلحشوری برای عدم حل مشکلات کشور توسط دولت است؛ او در یک فرافکنی آشکار وجود دولت پنهان را عامل ناکارآمدی دولت دانسته و به نقل از حسن روحانی مدعی شد که عده‌ای اجازه فعالیت به دولت را نمی‌دهند!

نماینده سابق تهران در مجلس دهم همچنین عدم پایداری و نبود توان قانون گذاری را هم از جمله دلایل بی‌اعتمادی مردم به مجلس دانسته است!

اظهارات سلحشوری مبنی بر عدم اجازه به دولت برای رفع مشکلات در حالی مطرح می‌شود که مدیریت ناکارآمد و بی‌برنامه دولت و شخص حسن روحانی طی سالیان اخیر بر همگان مشخص است تاجایی که چندی پیش سعید لیلاز، اقتصاددان اصلاح طلب نیز اظهار داشت چنانچه اختیارات روحانی را به یک «چوب خشک» داده بودند، یک کاری انجام ‌می‌داد!

سلحشوری- که از قضا ۴ سال در مجلس شورای اسلامی، در کنار هم‌قطاران خود از لیست امید، گامی برای بهبود معیشت و سطح زندگی مستضعفان برنداشتند- در حالی اکنون از نبود توان قانون‌گذاری مجلس سخن می‌گویند که باید پرسید پس چرا در این شرایط، ۴ سال میلیاردها تومان هزینه بیت‌المال را از بین برده و صندلی‌های بهارستان را اشغال کرده بودید؟! هر چند اینکه مجلس متعلق به اعتدالیون و اصلاح‌طلبان از تصویب قانون به نفع مردم ناتوان بوده، خود مهر تاییدی بر بی‌عرضگی اصلاح‌طلبان است که البته سلحشوری سعی دارد نعل وارونه بر این قضیه بزند!

از طرفی اصلاح‌طلبان که خود عامل اصلی تزریق حس ناامیدی به جامعه به واسطه عملکرد خود هستند،  مدعی هستند تنها در صورت حضور چهره‌های اصلی این حزب و تایید شورای نگهبان می‌توان شاهد انتخابات پرشوری باشیم تا از این طریق شورای نگهبان را تحت فشار قرار دهند.

 به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به روزهای انتخابات ریاست جمهوری، سیاه‌بازی‌های جماعت اصلاح‌طلب روز به روز رنگ و بوی تازه تری به خود میگیرد و بایست تا ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ منتظر خدعه‌های این جماعت باشیم!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها