يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۹۳۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۸     ۳۰ آبان ۱۳۹۹
مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه آذرماه در پایتخت با باران آغاز می شود گفت: آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی مناطق استان پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه 598، مجتبی جلالی با اشاره به اینکه آذرماه در پایتخت با باران آغاز می‌شود اظهار داشت: از امشب جمعه ۳۰ آبان تا یکشنبه با فعالیت سیستم فعالی در سطح استان تهران مواجه خواهیم بود که طی آن بارش قابل ملاحظه‌ای باران در بعضی از ساعات را خواهیم داشت.

جلالی افزود: این سامانه هسته گرمی دارد و بارش‌ها قاعدتاً به صورت باران در اغلب مناطق روئیت می‌شود گفت: احتمال وقوع رگبار و رعد و برق در برخی مناطق استان و ریزش تگرگ در نقاط مستعد وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی استان تهران بیان داشت: شدت بارش در مناطق مختلف استان در حد آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش بینی شده است.

وی عنوان داشت: بارش در ارتفاعات بالادست و نوار شمالی استان به صورت برفاب و برف نمایان خواهد شد و اختلال در رفت و آمد جاده‌ای در جاده‌های شمالی استان به دلیل بارش برف، کولاک و مه غلیظ محتمل می‌باشد.

جلالی در خصوص وضعیت آب و هوایی امروز نیز بیان داشت: دمای هوای امروز تهران، جمعه ۳۰ آبان عمدتاً ابری، گاهی غبار آلود و بارش شبانه باران را خواهیم داشت و حداکثر دما ۱۱ سانتی گراد و حداقل دما ۷ درجه سانتی گراد خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها