يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۹۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۰۲ آذر ۱۳۹۹
سازمان بورس و اوراق بهادار نحوه واریز سود سهام عدالت برای عملکرد سال 98 را در دو روش مدیریت مستقیم و غیرمستقیم اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، با توجه به دربرگیری سهام عدالت که تعداد 49 میلیون نفر دارنده سهام عدالت هستند،‌ از سوالهای مهم این مشمولان،‌ نحوه واریز سود سهام عدالت است، اکثر سهامداران در روش مدیریت مستقیم معتقدند، ‌سود آنها از طریق شماره شبا که در سامانه سجام اعلام شده، باید واریز شود.

در این زمینه، سعید محمدعلیزاده مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در ابلاغیه‌ای اعلام کرد: طبق مصوبه شورای عالی بورس در مورد نحوه پرداخت سود سال مالی 1398 سهام متعلق به سهامداران مشمول سهام عدالت به اطلاع می‌رساند طبق مصوبه 22 مهر 99 شورای بورس، سود سهام شرکت‌های سرمایه‌پذیر متعلق به سهامداران مشمول سهام عدالت برای سال 98 نسبت به مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند به حساب‌های معرفی شده توسط سرمایه‌گذاران و برای مشمولانی که روش غیرمستقیم را برگزیده‌اند، به حساب شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در هر استان پرداخت می‌شود. 

بدیهی است شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی باید نسبت به معرفی حساب شرکت‌های سرمایه‌پذیر اقدام نماینده به گونه‌ای که تا زمان انجام تکالیف قانونی مطابق آئین‌ناهم آزادسازی سهام عدالت با ارائه تعهدنامه‌ای به سازمان بورس و بازرس قانونی خود، امکان دخل و تصرف در آن را از خود سلب نماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها