يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۰۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۰۲ آذر ۱۳۹۹
مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه از مجرم شناخته شدن از«حسام‌الدین آشنا» مشاور رییس‌جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک در دادگاه جرایم سیاسی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه از مجرم شناخته شدن از«حسام‌الدین آشنا» مشاور رییس‌جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک در دادگاه جرایم سیاسی خبر داد.

همچنین سخنگوی هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی اعلام کرد: هیات منصفه رسیدگی به جرایم سیاسی پس از استماع دفاعیات متهم و وکیل وی، به اتفاق آراء حسام‌الدین آشنا را در هر دو مورد اتهامی، مجرم شناخت و همچنین با اکثریت آراء وی را مستحق تخفیف دانست.

حسام الدین آشنا روز گذشته در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد: «دادگاه رسیدگی به اتهامی سیاسی برای انتشار دو توییت برگزار میشود؛ یکی درباره هواپیمای اوکراینی: «این جماعت عجیبند!» و دیگری درباره پرونده طبری: «لطفا مراقب ... باشید» اتهام: نشر اکاذیب/ چرا تعجب کرده است؟ چرا نظر داده است؟ چرا درخواست کرده است؟ چرا هشدار داده است؟»

مشاور روحانی مجرم شناخته شد



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها