أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۱۰۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۰۲ آذر ۱۳۹۹
پليس آلمان مردي را كه شخص ديگري را كشته و پس از مثله كردن خورده بود، دستگير كرد.
به گزارش پایگاه 598، پليس آلمان مردي را كه شخص ديگري را كشته و پس از مثله كردن خورده بود، دستگير كرد.

 به نقل از شبكه خبري بي بي سي، پليس آلمان مردي را كه با كشتن و قطعه قطعه كردن يك مرد ديگر، اعضاي بدنش را خورده بود،‌ دستگير كرد.

«آرمين ميوز» 41 ساله در دادگاه به قاضي گفت كه چگونه در كودكي حيوانات را به دام مي‌انداخته و با كشتن آن‌ها احساس آرامش به وي دست مي‌داده است. علاوه بر اين، فيلمي ويديويي از منزل مسكوني اين مرد به دست آمده كه در آن آقاي «ميوز» به صورت فانتزي و در بازي‌هاي مدرسه دوستان خود را مي‌كشته و آن‌ها را مي‌خورده است. وي در دادگاه گفت: اين حالت كه انسان‌ها را بكشم و از آن‌ها متنفر باشم، بين سنين هشت تا 12 سالگي در من به وجود آمد و قوت گرفت.

وي افزود: من از پدرم متنفر بودم، چرا كه بيشتر به برادر كوچك‌ترم محبت مي‌كرد. بر اساس گزارش رسانه‌هاي دولتي آلمان، اين اقدام وحشيانه، اولين مورد آدم‌خواري در آلمان است. تلويزيون آلمان در حالي آقاي «ميوز» را نشان داد كه با ژاكت و كراوات در كنار وكيلش نشسته و لبخندي بر لب داشت. وي در آخرين دفاع خود در دادگاه يادآورشد: دوستم را در كمال خونسردي كشتم و منتظر ماندم تا نفس‌هاي آخرش را بكشد، سپس او را تكه تكه كرده و تمام قسمت‌هاي بدنش را خوردم.

مقتول «برند يورگن براندس» 43 ساله اهل روتنبرگ آلمان بود و آقاي «ميوز» در ادعاهاي خود اعلام كرد كه او با پاي خودش به منزل من آمد و زماني كه به او در مورد كشتن و خوردن اعضاي بدنش پيشنهاد دادم، پذيرفت. آدم‌خواري در قوانين آلمان وجود ندارد و تعريف نشده است، اما اگر شخصي به صورت داوطلب خود را در اختيار شخصي بگذارد، قتل عمد نخواهد بود و قاتل تنها به پنج سال حبس محكوم مي‌شود، ‌اما در مورد اين مورد، بازرسان و هيات منصفه براي آقاي «ميوز» حبس ابد و درمان تحت نظر روانپزشك صادر كردند. رسيدگي به اين پرونده‌ زماني شدت گرفت كه يك دانش‌آموز اتريشي، فيلم ويديويي را از اعمال وحشيانه اين مرد در اينترنت ديد و پليس را مطلع كرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها