يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۰۵۷
زمان انتشار: ۲۲:۳۵     ۰۴ آذر ۱۳۹۹
با انتخابات امروز؛
با برگزاری مرحله دوم هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات، پدرام پاک‌آیین به‌عنوان نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات معرفی شد.
به گزارش پایگاه 598، علاءالدین ظهوریان دبیر هیات نظارت بر مطبوعات گفت: مرحله دوم هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات، دقایقی پیش با مشارکت ۱۸۶۸ تن از مدیران مسئول رسانه‌های کشور به کار خود پایان داد.

وی افزود: مرحله دومِ هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات که از ساعت ۱۰ صبح امروز ۳ شنبه ۴ آذرماه ۹۹ با حضور ۶۹ نامزد آغاز شده بود، لحظاتی پیش با مشارکت ۱۸۶۸ نفر از واجدان شرایط به کار خود پایان داد. در انتخابات امروز پدرام پاک آیین با کسب ۷۵ درصد آرا و ۱۴۱۳ رای، با تایید کمیته ناظر بر انتخابات، به عنوان نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات معرفی شد.

ظهوریان ضمن قدردانی از خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها برای حضور مناسب در این انتخابات، از نمایندگان قوه قضائیه، پلیس فتا و مرکز ماهر وزارت ارتباطات که در طول برگزاری هر دو مرحله از این انتخابات، حضور فعال و موثری داشتند، قدردانی کرد.

مرحله نخست این دوره از انتخابات، ۲۰ آبان برگزار شد که به دلیل به حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها، به مرحله دوم رفت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها