يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۱۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۰۶ آذر ۱۳۹۹
یک شرکت هواپیمایی اماراتی امروز نخستین پرواز مستقیم از دبی به تل‌آویو را انجام داد و آغاز پروازهای منظم هوایی میان دبی و تل آویو در چارچوب عادی‌سازی روابط را رسما اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598، شرکت هواپیمایی«فلای دبی»، امروز (پنج‌شنبه، ۲۶ نوامبر)، نخستین پرواز مستقیم خود از دبی به تل آویو را آغاز کرد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «العربیه»، مدیر عامل فلای دبی پیشتر طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که از ۲۶ نوامبر جاری در ادامه توافقات دو جانبه اخیر، پروازهای منظم هوایی میان دبی و تل‌آویو با هدف توسعه همکاری‌های اقتصادی و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری آغاز می‌شود و روزانه دو پرواز میان دو فرودگاه مذکور انجام خواهد شد.

آغاز رسمی پرواز مستقیم از امارات به اسرائیل

هشتم نوامبر جاری بود که در مسیر عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و امارات، برای نخستین بار یک هواپیمای این شرکت هواپیمایی، یک گروه گردشگر اسرائیلی را به فرودگاه دبی منتقل کرد.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که یک بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی فلای دبی مسیر میان فرودگاه «بن‌گوریون» در تل‌آویو تا فرودگاه دبی را در حدود سه ساعت و با عبور از آسمان عربستان سعودی طی کرد.

امارات نخستین کشور عربی حوزه خلیج فارس بود که با میانجیگری دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را علنی و رسمی کرد و ۱۳ آگوست گذشته، (۲۳ مرداد) پس از گفت‌وگوی تلفنی ترامپ با «بنیامین نتانیاهو» و «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی خبر این توافق اعلام شد.

تا پیش از این شرکت‌های هواپیمایی حوزه خلیج فارس آسمان سرزمین‌های اشغالی را دور می‌زدند اما اخیرا با روی آوردن مقامات ابوظبی به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی این مسئله هم در حال تغییر است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها