أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۱۱۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۰۷ آذر ۱۳۹۹
کارگردان «یادآوری» و «تاریکی شب، روشنایی روز» که برخی از آخرین نقش های مرحوم پرویز پورحسینی مقابل دوربین او در این دو سریال ثبت شد، معنقد است: سینما آن طور که باید و شاید قدر پرویز پورحسینی را ندانست و ظرفیت‌هایش را نادیده گرفت.
به گزارش پایگاه 598، کارگردان «یادآوری» و «تاریکی شب، روشنایی روز» که برخی از آخرین نقش های مرحوم پرویز پورحسینی مقابل دوربین او در این دو سریال ثبت شد، معنقد است: سینما آن طور که باید و شاید قدر پرویز پورحسینی را ندانست و ظرفیت‌هایش را نادیده گرفت.

 بامداد جمعه ـ هفتم آذر ماه ـ پرویز پورحسینی ـ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ـ در سن ۷۹ سالگی بر اثر ابتلا به کرونا از دنیا رفت.

حجت قاسم زاده اصل کارگردان سریال یادآوری که مرحوم پورحسینی در سال ۱۳۹۲ در آن به ایفای نقش پرداخت، با ابراز تاسف بسیار از گذشت این هنرمند گفت: خبر دردناکی بود. پرویز پورحسینی، بازیگر بسیار بزرگی بود که سینمای ایران قدرش را نشناخت. او ظرفیت‌های بسیاری برای ارائه داشت که در سینما دیده نشد.

او افزود: مرحوم پورحسینی انسانی بسیار شریف و بسیار بسیار توانا بود. هر آنچه که از یک بازیگر تصور کنید و انتظار داشته باشید در ایشان بود.

این کارگردان عنوان کرد: پرویز پورحسینی بسیار انسانِ دوست داشتنی ای بود و فکر نمی‌کنم نبودشان به راحتی جبران شود. مرگ این هنرمند ضایعه بزرگی است. همه ما غمگین هستیم. واقعا بازیگر بسیار بزرگی بود خیلی حیف شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها