يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۱۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۰۸ آذر ۱۳۹۹
یک تحلیلگر بازار سرمایه گفت: مجموعه اتفاقاتی که در هفته‌های گذشته رخ داده به خوبی نشان می‌دهد که شاخص روند صعودی را ادامه دهد و در بلندمدت، بازار سرمایه حرکت رو به رشدی خواهد داشت
به گزارش پایگاه 598، وحید کشمیری‌پور با اشاره به حادثه تلخ ترور دانشمند ارزشمند دفاعی و هسته‌ای کشور در روز گذشته گفت: اگرچه این حادثه بسیار تلخ و ناگوار بود، اما به نظر نمی‌رسد تأثیر منفی بر روی روند رو به رشد شاخص در معاملات امروز و روزهای پیش رو به جای بگذارد و حتی اگر امروز متأثر از این موضوع، بازار کمی منفی شود، حتماً تا پایان معاملات، روند رو به رشد آن بازخواهد گشت.

تحلیلگر بازار سرمایه افزود: بر اساس مجموعه شرایط و تحلیل‌هایی که وجود دارد، روند حرکت شاخص بورس در هفته جاری نیز به صورت صعودی ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: مجموعه اتفاقاتی که در هفته‌های گذشته رخ داده به خوبی نشان می‌دهد که شاخص روند صعودی را ادامه دهد و در بلندمدت، بازار سرمایه حرکت رو به رشدی خواهد داشت؛ این در حالی است که اعلام دولت مبنی بر اینکه تمایلی به افزایش نرخ سود بانکی ندارد، سبب شده تا چشم‌اندازها به بازار مثبت باشد؛ ضمن اینکه حرکت صعودی نرخ سود بین بانکی نیز متوقف و حتی نزولی شده است که این خود می‌تواند سیگنالی برای جذابیت بیشتر بازار سرمایه باشد. ضمن اینکه اکثر نمادهای بازار ارزنده هستند.

کشمیری پور از مجوز افزایش حجم خرید سهام از سوی صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت خبر داد و آن را محلی برای اثرگذاری مثبت بر روند شاخص دانست و اظهار داشت: در کنار این، رکود در بازارهای موازی از جمله طلا، ملک، خودرو و ارز نشان داده که این بازارها جذابیتی برای سرمایه‌گذاران ندارد؛ بنابراین پول‌ها روانه بورس خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین موضوع کرونا و قرنطینه سبب شده تا بسیاری از کسب و کارها اجازه ادامه فعالیت نداشته باشند و این امر باعث می‌شود که نقدینگی وارد بازار سرمایه شود.

کشمیری پور معتقد است که حقوقی‌ها نیز در این شرایط باید اطمینان را به بازار برگردانند و اگر حتی جو اولیه هیجان ایجاد می‌شود، به آن دامن نزنند و با فروش سهام خود به بازار شوک وارد نکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها