يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۱۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۰۸ آذر ۱۳۹۹
لاری گفت: آن دسته از داروهایی که با هزینه‌های بالایی به فروش می‌رسیده و تحت پوشش هیچ گونه بیمه‌ای نبوده اند مورد حمایت بیمه قرار می‌گیرند.
به گزارش پایگاه 598، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی، در خصوص داروهای تایید شده وزارت بهداشت برای ورود به شیوه نامه های درمانی کرونا گفت: از روز یکشنبه  مقرر شد گایدلاین‌هایی با ورژن و یا نگارش نهم در راستای درمان ویروس کرونا برای مراقبت از بیماران سرپایی انجام دهیم.

او افزود: از آغاز روزهای بیماری کرونا در کشور هیدروکسی کلرکین از داروهای تایید شده توسط وزارت بهداشت جهت درمان بیماران کرونایی بوده است، اما علاوه بر تعداد داروهای درمان کرونا باید به پوشش بیمه ای آن توجه کرد، زیرا مهم ترین بخش نیاز دارویی کشور تحت پوشش بیمه بودن داروها است که خوشبختانه و طی رایزنی های انجام شده باید اعلام کنم آن دسته از داروهایی که با هزینه های بالایی به فروش می رسیده و تحت پوشش هیچ گونه بیمه ای نبودند زیر چتر حمایتی بیمه قرار می گیرند.

او بیان کرد: یکی از دلایل تحت پوشش قرار دادن داروهای کرونا قطع ارتباط بین دلالان و سودجویان با مردم است، زیرا این داروها اگر هر چه گران‌تر و تقلبی تر به فروش برسد، با سیل عظیمی از انواع بیماری‌ها در کشور رو به رو خواهیم بود،‌ البته این موضوع به شدت می تواند اذهان عمومی را متشنج و سرگردان کند.

او تصریح کرد: بنده معتقدم با تحت پوشش قرار دادن این داروها و رعایت شیوه نامه های جدید بهداشتی و کاهش موارد دورهمی و مسافرت می تواند اتفاقات بهتری را در کشور رقم بزند .

لاری در ادامه دورهمی‌های خانگی را یک امر نگران کننده دانست و گفت: ما برای تردد در داخل شهر انواع جریمه‌ها را اعمال کرده ایم، اما برای دورهمی‌های داخل خانه تا به امروز نتوانسته ایم نتیجه ی مطلوبی را دریافت کنیم و متاسفانه فعلا برای این دورهمی ها مسئله‌ای در نظر گرفته نشده است، لذا به هموطنان توصیه می‌کنم از رفت و آمدهای غیرضروری و خانوادگی پرهیز کرده و به شدت کاهش دهند تا بتوانیم در کشور به یک نتیجه خوب برسیم، زیرا اگر این موارد رعایت نشوند ما محدودیت های سخت تر را جایگزین خواهیم کرد و نتیجه این محدودیت‌ها فشار اقتصادی جامعه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها