يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۱۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۰۸ آذر ۱۳۹۹
حزب‌الله لبنان در واکنش به شهادت «محسن فخری زاده» به دست عناصر جنایتکار دشمن با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که در برابر توطئه‌های خارجی با قدرت کنار ایران می‌ایستیم.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه خبری شبکه المیادین، حزب‌الله لبنان عملیات تروریستی روز گذشته در تهران را که منجر به شهادت «محسن فخری‌زاده» دانشمند و استاد برجسته ایرانی شد به شدت محکوم کرد.

حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که با همه قدرت در کنار ایران و ملت آن در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های خارجی می‌ایستیم.

در ادامه بیانیه حزب‌الله آمده که ما همچنین در مقابله با ائتلاف جدید رژیم صهیونیستی با شماری از کشورهای منطقه، کنار ایران هستیم.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: ایران می‌تواند جنایتکاران را شناسایی کرده و هر دستی را که به تجاوز علیه دانشمندان و مسئولان آن دراز می‌شود، قطع کند.

روز گذشته همچنین شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله در مصاحبه با شبکه المنار لبنان ترور محسن فخری دانشمند هسته ای ایران و شهادتش به دست ایادی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و وزارت دفاع و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تسلیت گفت.

شیخ قاسم گفت: ترور شهید فخری زاده بدست عوامل تروریستی تحت چتر حمایت ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

وی افزود: این برنامه (ترور) بخشی از جنگ همه جانبه علیه ایران، منطقه و فلسطین است.

معاون دبیر کل حزب الله تاکید کرد:‌ این اقدام دشمنی و جنایت است. پاسخ به این ترور بدست مسئولان ذی ربط در ایران صورت خواهد گرفت این خود عزت و کرامت است. از سیاست ترور ترسی نداریم.

شیخ نعیم قاسم در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که حزب الله همیشه برای هر رویارویی آماده است و اسرائیل خوب می‌داند که اقدامی از سوی این رژیم عواقب و پیامدهای بزرگی برای این رژیم به همراه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها