أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۱۲۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۰۸ آذر ۱۳۹۹
ترور دانشمندان منطقه، از تاکتیکهای تارنما شده رژیم غاصب اسرائیل، با هدف خام برتری هسته ای خود در غرب آسیا و انحصار جنگ افزارهای اتمی در دست خودش برای اهداف ضد حقوق بشری خود است
به گزارش پایگاه 598، امین انصاری دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پیامی شهادت شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت که متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا اله راجعون
ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

امام خمینی قدس سره الشریف: بکشید مارا، ملت ما بیدارتر میشود.

شهادت پر افتخار و مظلومانه دانشمند متفکر و بسیجی دلاور شهید دکتر محسن فخری زاده  بدست عوامل استکبار جهانی را به محضر حضرت ولی عصر‌ ارواحنا له الفداه و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد‌ظله‌العالی ، ملت مسلمان ایران و خانواده معظم ایشان تسلیت عرض می‌نمائیم.

بار ديگر دستان خونين و جنايتكار استکبار جهانی به خون پاك دانشمند بسیجی و جهادگر عرصه علم و فناوری آغشته شد. اقدام به ترور دانشمند ارزشی اقدامی کور ، بزدلانه و ناجوانمردانه بود. ترور اندیشمندان و متفکرین دفاعی که در مسیر صلح و امنیت منطقه و جهان خدمت می کنند توسط عناصر ضد امنیت و محورهای شرارت انجام شده است؛ کسانی که نمیخواهند برای بشر امنیت و آسایش وجود داشته باشد چراکه آنان تنها در سایه ایجاد التهاب و تشنج و ترور است که می توانند به بقای خود ادامه دهند.

مشخصه اصلی رژیم صهیونیستی به عنوان محور ناامنی در منطقه این است که با ایجاد بحران و ترور و ناامنی در جوامع به مطامع خویش دست پیدا کرده و عمر منحوس خود را ادامه دهند.

بی شک دشمنان جمهوري اسلامي برای ايجاد ترس و نا امني در بین جوامع علمي و ایجاد موانع در راه پیشرفت شتابان آنان، اقدام به ترور و از ميان برداشتن دانشمندان می کنند اما استكبار جهاني غافل از اين است که اقدامات بی شرمانه آنان كوچكترين خللي در مسير پیشرفت ایران عزیز ايجاد نخواهد كرد و حرکت علمی ملت ایران توقف ناپذیر است.

ترور دانشمندان منطقه، از تاکتیکهای تارنما شده رژیم غاصب اسرائیل، با هدف خام برتری هسته ای خود در غرب آسیا و انحصار جنگ افزارهای اتمی در دست خودش برای اهداف ضد حقوق بشری خود است.محصول این خیزش ضد انسانی آنها در دهه هفتاد ترور نظام مند دانشمندان هسته ای مصر و در دهه هشتاد مغزهای هسته ای عراق و موج ترور دانشمندان هسته ای در یک دهه اخیر در ایران است و علیرغم ادعاهای مجامع به ظاهر حقوق بشری غربی و دوگانه های آنها، موتور  ترور اسرائیل متوقف نشده است و آنها عملا فقط مدافع حقوق صهیونیست هستند نه بشر.

شهید فخری زاده سالهای طولانی در پیشرفت صنایع دفاعی ایران و انرژی صلح آمیز هسته ای خدمت کرد. آرزوی ایشان شهادت بود که در نهایت نیز خداوند این موهبت را برای ایشان مقدر کرده و به فیض شهادت نائل شدند.

مسلما خون چنین شهیدانی بدون انتقام نخواهد بود و ما انتقام خون این عزیز را خواهیم گرفت. رژیم منحوس صهونیستی و عوامل آنها باید بدانند که علم و دانش ترور شدنی نیست، آنها از این اقدامات طرفی نخواهند بست چراکه همین امروز و در لحظه ترور شکست آنها مسجل شده است.
انتظار است کشورهای صلح دوست و مخالف ترور و همچنین مجامع و نهادهای بین المللی حامی حقوق بشر، این ترور ناجوانمردانه را محکوم کرده و مخالفت خود را با عوامل ترور و شرارت نشان دهند و لازم است برای مایان بخشیدن به اینگونه جنایت ها، موضوع از طریق مجامع بین المللی پیگیری شود.

امین انصاری
دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها