أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۱۲۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۰۸ آذر ۱۳۹۹
قابل انتظار ؛ اولین تنش فصل
تمرین امروز استقلال تحت تأثیر آشتی کنان دو دروازه بان اسمی این تیم خواهد بود که دیروز خبر تنش بین آنها خیلی زود رسانه‌ای شد.
به گزارش پایگاه 598، در حالیکه اعضای تیم فوتبال استقلال در استراحت به سر می بردند، تمرین گلرهای این تیم در مجموعه نفت تهرانسر تحت تأثیر یک اتفاق قرار گرفت.خبری بود که خیلی زود به خبرگزاری ها رسید و حداقل 3 خبرگزاری پربیننده اقدام به درج آن کردند. خبری که از اختلاف نظر دو گلر استقلال در تمرین زیر نظر سعید عزیزیان حکایت داشت.

 

در گزارشی که ایرنا از این موضوع منتشر کرده، اینطور آمده:


ماجرا از آنجایی استارت خورد که گلرهای آبی‌پوش پس از گرم کردن آماده انجام تمرینات ویژه شدند. سید حسین حسینی که سابقه بیشتری در استقلال دارد از مظاهری می‌خواهد او آغازگر تمرین باشد و با عزیزیان تمرینات اختصاصی را شروع کند.این موضع با مخالفت دروازه‌بان تازه‌وارد و ملی‌پوش آبی‌پوشان همراه می‌شود و می‌گوید این کار را خودت باید انجام دهی و من قصد دارم تمرینات کششی انجام بدهم تا بدنم گرم شود.


حسینی که از واکنش مظاهری ناراحت شده بود خطاب به او می‌گوید اینجا استقلال است و من سابقه بیشتری نسبت به تو دارم و باید برخی مسائل رعایت شود.حسینی  تاکید می‌کند یکی از کاپیتان‌های استقلال محسوب می‌شود و باید حرمت او حفظ شود.


مظاهری که انتظار این واکنش را نداشت نزد سعید عزیزیان رفته و از او می‌خواهد با توجه به شرایط پیش آمده برای اینکه این تنش باعث مصدومیت وی نشود، از تمرین امروز معاف شود.


پرویز مظلومی پس از این که متوجه اتفاق تمرین استقلال می‌شود با او تماس گرفته و پیرامون حاشیه‌های رخ داده با عزیزیان حرف می‌زند.سرپرست استقلال توضیحات مربی دروزاه‌بان‌های استقلال را به فکری انتقال داده و قرار است سرمربی آبی‌پوشان در این باره جلسه‌ای را با دو گلر صاحب‌نام استقلال برگزار کند تا از این به بعد دیگر چنین اتفاقات حاشیه‌ای در تیمش رقم نخورد.

 

 

جالب اینکه با وجود گذشت چند ساعت بعد از این اتفاق باشگاه استقلال و بخش رسانه ای این باشگاه، هیچ واکنشی از خود نسبت به این موضوع نشان نداده اند تا به نوعی به خبری که از تمرین به بیرون درز کرده، صحه بگذراند.


همچنین، رشید مظاهری و سیدحسین حسینی که هر دو دور از دسترس خبرنگاران هستند، ترجیح دادند در این باره سکوت کنند، که البته رشید مظاهری با انتشار عکس تیمی استقلال در استوری اینستاگرامش با عبارت «به امید موفقیت استقلال» به نوعی نسبت به این موضوع اعلام موضع کرد. تصویری که رشید آن را منتشر کرده، مربوط به بازی آخر استقلال در مقابل ماشین سازی است که خودش در نقش دروازه بان شماره یک در آن حضور دارد.

 


استقلال که جنگ دو دروازه بان تراز اول در آن یکی از سنت های همیشگی‌اش محسوب می شود، در طول این فصل با این موضوع دست به گریبان خواهد بود البته محمود فکری سرمربی آبی ها امیدوار است شدت رقابت بین مظاهری و حسینی که منجر به افزایش کیفیت کار هر دو گلر آبی پوشان بشود.

 

او ساعتی بعد در جلسه ای درباره اتفاقی که امروز رخ داد، از این دو توضیح خواهد خواست. اتفاقی که البته در غیاب وی  و سایر اعضای کادرفنی رخ داده و شاید اگر این تمرین فقط با حضور دروازه‌بانان برگزار نمی شد، این اتفاق هم رخ نمی داد.


به‌هرحال تمرین امروز است و احتمال مخابره تصویر لبخند دو گلری که یکسال باید یکدیگر را تحمل کنند.

منبع : ورزش سه
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها