يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۲۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۰۹ آذر ۱۳۹۹
هزاران معترض به عملکرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مقابل اقامتگاه وی در قدس اشغالی تجمع کردند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، در تداوم تظاهرات هفتگی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، هزاران نفر شنبه شب مقابل اقامتگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل در قدس اشغالی تجمع کردند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» چند هزار نفر  شنبه شب مقابل محل اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی و در اعتراض به فساد مالی وی و ناتوانی در مقابله با بیماری کووید-۱۹ تجمع کردند. تظاهراتی نیز هم اکنون مقابل اقامتگاه نتانیاهو در شهر ساحلی قیصریه و  برخی نقاط دیگر  در حال انجام است.

هفته گذشته نیز با وجود شیوع کرونا و هوای سرد در فلسطین اشغالی، مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی  به خیابان‌ها آمدند.مخالفان  نتانیاهو ن با وجود حاکم شدن سرمای زمستانی، در میادین مهم برخی شهرهای فلسطین اشغالی  تجمع کردند. «جنبش پرچم‌های سیاه» عامل برگزاری تظاهرات ضد نتانیاهو است.

تظاهرکنندگان خواستار استعفای نتانیاهو به دلیل فساد مالی، رشوه ، کلاهبرداری و ضعف در مدیریت در مواجه با کرونا هستند. چندی قبل پلیس رژیم صهیونیستی ۱۸ فرد را در اعتراضات یادشده نزدیک قدس اشغالی به اتهام اقدامات خرابکارانه دستگیر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها